Παιχνίδι για την κατανόηση των σημείων στίξης, ετοιμότητα αντίδρασης σε οπτικό ερέθισμα.
Η/ο εκπαιδευτικός προτείνει στους μαθητές να σκεφτούν έναν τρόπο αντίδρασης- φωνητικό ή κινητικό- για κάποια σημεία στίξης. Για παράδειγμα: στην τελεία όλοι χειροκροτούν, στο κόμμα όλοι φωνάζουν "αχ", στο ερωτηματικό σηκώνονται όρθιοι, στο θαυμαστικό χτυπούν τα πόδια στο πάτωμα και στα εισαγωγικά όλοι φωνάζουν "μπιτ- μπιτ". Οι μαθητές διαβάζουν όλοι μαζί ένα κείμενο από το βιβλίο της Γλώσσας ή από το Ανθολόγιο και όταν συναντούν ένα σημείο στίξης αντιδρούν με το συμφωνημένο τρόπο. Μέσα από αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι οι μαθητές θα αρχίσουν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στα σημεία στίξης και να τα αντιλαμβάνονται ως σημαντικά στοιχεία του γραπτού λόγου.
Μαίρη Κοκκίδου, "Αλφαβήτα", Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού, τεύχος 65, σελ. 127