Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

Τα παιδιά με αυτισμό ανταποκρίνονται διαφορετικά στις μυρωδιές

Τα παιδιά με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού φαίνεται ότι ανταποκρίνονται διαφορετικά στις μυρωδιές, συγκριτικά με τα παιδιά χωρίς αυτισμό, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Current Biology.

Πρόοδος για τα Παιδιά: Φωτογραφικό αφιέρωμα

Ιούνιος 2015: Περίπου 15 χρόνια πριν, οι παγκόσμιοι ηγέτες επεξεργάστηκαν τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας, μια σειρά φιλόδοξων στόχων για να επιτευχθούν μέχρι το 2015 και να εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Παρότι οι κοινές προσπάθειες για την επίτευξη αυτών των στόχων επέφεραν αξιοσημείωτες προόδους, εκατομμύρια από τα πιο ευάλωτα παιδιά παγκοσμίως χρειάζεται ακόμη να προσεγγιστούν.

22ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης Κωφών - ICED 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
22nd International Congress on the Education of the Deaf (WWW. ICED2015.com)
6-9 Ιουλίου, 2015, Αθήνα
Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, Συγγρού 89 - 93

H Μονάδα Αγωγής Κωφών του Πανεπιστημίου Πατρών έχει την τιμή της διοργάνωσης του 22ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Εκπαίδευσης Κωφών. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από τις 6-9 Ιουλίου 2015, στο ξενοδοχείο Intercontinental στην Αθήνα . 

Η αντιμετώπιση της μη-επιτυχίας στις Πανελλαδικές

Η εποχή των Πανελλαδικών Εξετάσεων τελείωσε και μαζί της έφερε μια σειρά από συναισθηματικές φορτίσεις, που έφηβοι και γονείς καλούνται να διαχειριστούν.

Οι μεν επιτυχόντες απολαμβάνουν τους κόπους και την ελευθερία τους, οι δε μη επιτυχόντες διαχειρίζονται ένα αναπόφευκτο αίσθημα αποτυχίας μαζί με όποιες συναισθηματικές και κοινωνικές επιπτώσεις φέρει αυτό για την αυτοεκτίμησή τους.

Περισσότερο πράσινο και ανοιχτοί χώροι για καλύτερη εκπαίδευση

Έχει σημασία ο τρόπος που έχουν σχεδιαστεί τα σχολεία; Μπορεί το μαθησιακό περιβάλλον να επηρεάσει πραγματικά την εκπαίδευση; Πόσο σημαντικοί είναι οι υπαίθριοι χώροι και το πράσινο στα σχολεία; Τι θα συνέβαινε αν το σχολείο δεν είχε… αίθουσες διδασκαλίας;