Σάββατο, 7 Μαρτίου 2015

Κατασκευή: Εύκολες μαριονέτες

από τη Βάλια Μπινίκου στο ftiaxto.gr

Εντάξει, δεν το λες και crafting αλλά αυτή η ιδέα είναι τόσο εύκολη και όμορφη που ήθελα να την μοιραστώ. Και αν θέλεις να ξεδιπλώσεις τα ταλέντα σου μπορείς να φτιάξεις ένα υπέροχο σκηνικό από πίσω. Μην σε κρατάω σε αγωνία, δες πόσο εύκολα θα φτιάξεις παιδικές μαριονέτες.

Το αληθινό παραμύθι της βίας

γράφει ο Ευγένιος Τριβιζάς

«Η εκφοβιστική και επιθετική συμπεριφορά παιδιών εναντίον συμμαθητών τους είναι ένα πολύμορφο και πολυδιάστατο φαινόμενο, η έκταση και η σοβαρότητα του οποίου δύσκολα αναγνωρίζονται. Κυρίως επειδή τα θύματα φοβούνται να το εξομολογηθούν, οι δάσκαλοι δυσκολεύονται να το χειριστούν και τα σχολεία διστάζουν να το παραδεχτούν λόγω του αρνητικού αντίκτυπου που θα έχει στην εικόνα και στη φήμη τους.

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Με την ευκαιρία της Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου), η UNICEF Ελλάδος επισημαίνει την ανάγκη τα παιδιά να είναι ασφαλή στην κοινότητα, στο σχολείο, στο σπίτι.

Στοιχεία για την Ελλάδα, στην έκθεση της UNICEF «Κρυμμένη σε κοινή θέα», που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, δείχνουν ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται μεταξύ των 39 χωρών που απαγορεύουν τη σωματική τιμωρία των παιδιών σε κάθε περιβάλλον καθώς και στο σπίτι (2006). Όμως επισημαίνουν επίσης την εξάπλωση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού (bullying) που παρουσιάζει οξεία άνοδο στη χώρα μας με το ποσοστό των παιδιών που παραδέχονται ότι άσκησαν εκφοβισμό σε άλλα παιδιά στο σχολείο τουλάχιστον μια φορά στους προηγούμενους 2 μήνες να ανέρχεται σε 27% μεταξύ των 11χρονων και να φθάνει στο 51% μεταξύ 15χρονων. Επιπλέον, η Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά σωματικών συμπλοκών μεταξύ αγοριών-κοριτσιών στην εφηβεία (51%).

Ενημερωτικό υλικό για τα νέα ψηφιακά περιβάλλοντα του ΚΕΓ για την αρχαία και νέα ελληνική γλώσσα και γραμματεία

Οι Ψηφίδες, ο νέος δικτυακός τόπος του ΚΕΓ, περιλαμβάνουν σώματα κειμένων, γλωσσικά εργαλεία, πολυμεσικούς πόρους, εκπαιδευτικά σενάρια, μελέτες, γραμματολογίες κ.ά. για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της έρευνας της αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας & γραμματείας (http://www.greek-language.gr/digitalResources/).