Όταν οι εκπαιδευτικοί δίνουν ανατροφοδότηση και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο μιλούν για τη βαθμολογία, οι μαθητές επικεντρώνονται στις δεξιότητες που αποκτούν – όχι στους βαθμούς που παίρνουν.
Οι μαθητές μου στο Γυμνάσιο και στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού μπαίνουν με ανυπομονησία στην τάξη μου έχοντας στο χέρι τις ασκήσεις που είχαν να κάνουν στο σπίτι και έτοιμοι να κάνουν ερωτήσεις για όσα δεν έχουν καταλάβει. Δεν σκέφτονται καθόλου τον βαθμό που πρόκειται να πάρουν. Έκαναν τις ασκήσεις επειδή ήθελαν να μάθουν … και τότε ξυπνώ από το υπέροχο αυτό όνειρο.