Άκουγα προσεκτικά τη μαμά μου που μου μετέφερε τι έλεγαν οι δάσκαλοι για εμένα στις ενημερωτικές συναντήσεις γονέων – εκπαιδευτικών που πήγαινε. Η αναφορά ήταν πάντα η ίδια: ήμουν άριστη μαθήτρια, δούλευα σκληρά και δεν είχα προβλήματα συμπεριφοράς. Οι δάσκαλοί μου είχαν μόνο ένα παράπονο: έπρεπε να συμμετέχω περισσότερο, επειδή – όπως το έθεταν- «ήθελαν, οι άλλοι μαθητές να κέρδιζαν από όσα έλεγα».
Πέμπτη 27 Απριλίου 2017
Ψαλίδι έως 35% στις αναπηρικές συντάξεις
Μειώσεις έως 35% στις νέες αναπηρικές συντάξεις, για την έκδοση των συνταξιοδοτικών αιτήσεων που κατατέθηκαν από τις 13 Μαΐου 2016 και μετά, προβλέπει ο νόμος Κατρούγκαλου.
Την ίδια ώρα, οι εκπρόσωποι των ατόμων με αναπηρία (ΕΣΑμεΑ), με επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ζητούν την παρέμβασή του για να προστατευτούν από την κρίση.
Τελευταίο κουδούνι στα δημοτικά σχολεία στις 15 Ιουνίου
Την Πέμπτη 15 Ιουνίου θα χτυπήσει για τελευταία φορά, φέτος, το κουδούνι στα δημοτικά σχολεία, σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.
Έτσι, για το σχολικό έτος 2016-17, η διδασκαλία των μαθημάτων θα λήξει στις 15 Ιουνίου και την ίδια ημέρα θα χορηγηθούν οι τίτλοι προόδου και θα αποσταλούν οι τίτλοι σπουδών των μαθητών της ΣΤ' τάξης για την εγγραφή τους στα γυμνάσια.
Ενα βιβλίο κι ένα όνειρο για κάθε παιδί
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για παιδιά την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, ο καλεσμένος της ΑΣΚΤ Ευγένιος Τριβιζάς διάβασε το διαδραστικό παραμύθι του «Κοτσάνι του Πετροκέρασου», ειδικά διασκευασμένο για τα προσφυγόπουλα από το Σχιστό
UNICEF: Εκατομμύρια παιδιά εξακολουθούν να μην λαμβάνουν σωτήρια εμβόλια
Αν και η UNICEF προμήθευσε 2,5 δισεκατομμύρια δόσεις εμβολίων για παιδιά σε περίπου 100 χώρες το 2016, φθάνοντας στα μισά από τα παιδιά κάτω των πέντε ετών, δυστυχώς 19,4 εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να μην λαμβάνουν πλήρεις εμβολιασμούς κάθε χρόνο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Εμβολιασμού (24-28 Απριλίου).
Πανάκριβη η δωρεάν παιδεία -Πόσο κοστίζουν στους γονείς τα επιπλέον μαθήματα
Μπορεί η εκπαίδευση να είναι δημόσια και δωρεάν, αλλά η ελληνική οικογένεια την πληρώνει πολύ ακριβά, αφού οι ιδιωτικές δαπάνες κινούνται σε δυσθεώρητα ύψη.
Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, δεξιότητες όπως εκμάθηση υπολογιστών, ιδιωτικά σχολεία και πολλά άλλα βαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό κατά 3,7 δισ. ευρώ την ίδια ώρα που το κράτος δαπανά άλλα 5,6 δισ ευρώ για τη δημόσια εκπαίδευση.
Περιφερειακή Βιβλιοθήκη Χαριλάου: Παίζω σκάκι ζωγραφίζοντας
Αναρωτιέστε τι σχέση έχει το σκάκι με την ζωγραφική; Μα το σκάκι είναι Τέχνη!
Το σκάκι είναι το ευρύτερα αναγνωρισμένο και διαδεδομένο πνευματικό παιχνίδι και χρησιμοποιείται ως εργαλείο εξερεύνησης και κατανόησης της αισθητικής, των καλλιτεχνικών ρευμάτων, των πολιτιστικών και ιστορικών δρώμενων της κάθε εποχής.
Η χρήση κινητών τηλεφώνων βλάπτει σοβαρά την οικογενειακή ζωή
Η χρήση κινητών τηλεφώνων από τους γονείς βλάπτει σοβαρά την οικογενειακή ζωή, αναφέρεται σε έρευνα που διεξήγαγε σε μαθητές η βρετανική εταιρεία Digital Awareness UK.
Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας, η υπερβολική χρήση κινητών τηλεφώνων από τους γονείς έχει σοβαρές επιδράσεις στην οικογενειακή ζωή και επηρεάζει πολλές φορές σημαντικά την ψυχολογία των παιδιών.
Εκδήλωση ενίσχυσης του έργου της Διεθνούς Κοινωνικής Υπηρεσίας για τα παιδιά
Έχοντας ως αποστολή ζωής τη διεθνή προστασία των παιδιών, ο Ελληνικός Κλάδος της Διεθνούς Κοινωνικής Υπηρεσίας (ISS) διοργανώνει την ετήσια εκδήλωση συγκέντρωσης πόρων για τη στήριξη της λειτουργίας και του έργου του στις 20:30 το βράδυ της Παρασκευής, 28/4, στο ξενοδοχείο Divani Caravel.
Γονίδια φέρνουν πρόωρη εφηβεία στα κορίτσια και αυξημένο κίνδυνο καρκίνου
Εκατοντάδες νέα γονίδια που επηρεάζουν τον χρόνο έναρξης της περιόδου στα κορίτσια και την είσοδό τους στην εφηβεία, έφερε στο φως μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα, με τη συμμετοχή ελλήνων ερευνητών της διασποράς. Όσο πιο πρόωρη είναι η έναρξη της εφηβείας, τόσο φαίνεται να αυξάνεται ο κίνδυνος καρκίνου αργότερα.
Απευθείας επικοινωνία εγκεφάλου-υπολογιστή σε 4 χρόνια
Το επίδοξο σχέδιο του Έλον Μασκ θα βασίζεται σε μικροσυσκευές που θα εμφυτεύονται στον εγκέφαλο και θα επιτρέπουν την... τηλεπαθητική επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής
Στη δημιουργία μιας τηλεπαθητικής «γλώσσας», η οποία θα επιτρέπει την απευθείας επικοινωνία εγκεφάλου-ηλεκτρονικού υπολογιστή, αποβλέπει ο Ελον Μασκ, και μάλιστα σε μόλις τέσσερα χρόνια από σήμερα. Η φουτουριστική επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, θα βασίζεται σε λιλιπούτειες εμφυτεύσιμες συσκευές, οι οποίες μάλιστα θα ενισχύουν τις επιδόσεις του ανθρώπινου εγκεφάλου.
Φωτογραφίζοντας την εφηβεία: Παιδιά και ενήλικες σε ένα σώμα
Αμήχανοι και απελευθερωμένοι ταυτόχρονα, οι έφηβοι είναι για ένα μικρό χρονικό διάστημα ανέμελοι. Μία διπλή έκθεση («Untethered»), που παρουσιάζεται στην γκαλερί Μάικλ Χόπεν στο Λονδίνο, δείχνει σε φωτογραφίες την εφηβική εμπειρία τη δεκαετία του 1970 και τον 21ο αιώνα
Αναφορές για παιδιά στην Σουηδία που κοιμούνται και δεν ξυπνούν ποτέ
Την συγκλονιστική ιστορία του Τζώρτζι, ενός παιδιού Ρώσων προσφύγων στην Σουηδία που ανάρρωσε από ένα το λεγόμενο «σύνδρομο της παραίτησης», εξιστορεί ο New Yorker, παρουσιάζοντάς μας μια αθέατη πλευρά των συνεπειών μιας απέλασης.
Στις αρχές της χιλιετίας, δεκάδες παιδιά προσφύγων στην Σουηδία, προερχόμενα κυρίως από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, άρχισαν να παραλύουν. Σταματούσαν να περπατούν, να μιλούν, να τρώνε, ενώ έκλειναν τα μάτια τους και βυθίζονταν σε βαθύ λήθαργο. Ήταν σαν να έπεφταν σε κώμα, όμως κανένας γιατρός δεν μπορούσε να εντοπίσει κάποια βλάβη στο νευρικό τους σύστημα. Τα παιδιά είχαν παραιτηθεί από την ίδια την ζωή.
Φεστιβάλ των ΚΔΑΠ ΑμεΑ στον δήμο Νεάπολης Συκεών
Ποικίλες μουσικές, μοντέρνοι, παραδοσιακοί, tango, λάτιν χοροί, θεατρικά δρώμενα, εικαστικά και πολλές άλλες εκπλήξεις από Κ.Δ.Α.Π.με.Α. της Κεντρικής Μακεδονίας θα συνθέσουν ένα μοναδικό και εντυπωσιακό καλλιτεχνικό πολυθέαμα, που θα παρουσιάσουν τα άτομα με αναπηρία, και τα οποία αποτελούν ένα μικρό δείγμα των ιδιαίτερων ικανοτήτων και επιδεξιοτήτων τους.
Ενδοσχολικές συγκρούσεις - εξωσχολική διαχείριση
Από την προσωπική μου εμπειρία ως μαμάς και συζητώντας με εκπαιδευτικούς και άλλους γονείς, διαπιστώνω ότι τα παιδιά εμπλέκονται συχνά και με έντονο τρόπο σε ενδοσχολικές συγκρούσεις, σε διενέξεις, δηλαδή, εντός σχολικού περιβάλλοντος. Διενέξεις μικρές (μου πήρε τη γόμα), μεγαλύτερες (με έσπρωξε), αλλά και κάποιες φορές ιδιαίτερα σοβαρές (με παρενοχλεί συστηματικά, με χτυπά και με βρίζει). Προβληματίζομαι όχι τόσο γιατί συμβαίνει αυτό και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί- νομίζω άλλωστε ότι πάντοτε συνέβαινε και πάντοτε κάπως αντιμετωπιζόταν- όσο για το ποιος είναι σήμερα ο ρόλος των αυτόδικων γονιών των εμπλεκομένων παιδιών στους ενδοσχολικούς καυγάδες, των γονιών εκείνων, δηλαδή, που «παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους» και είναι έτοιμοι να «κανονίσουν» όποιον θεωρούν (είτε σωστά είτε λανθασμένα) ότι έκανε κακό στο παιδί τους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)