Χάρτες, αριθμογραμμές, σχήματα, ζωγραφιές και άλλα υλικά τείνουν να καλύπτουν τους τοίχους στις αίθουσες των Δημοτικών Σχολείων. Ωστόσο, η μεγάλη ποσότητα τέτοιου είδους βοηθημάτων / υλικού μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την διατάραξη της προσοχής και της μάθησης στα μικρά παιδιά, σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Psychological Science, ένα περιοδικό της Association for Psychological Science.
Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018
Οι ρομαντικές σχέσεις των εφήβων και ο σεβασμός
Ο σεβασμός έχει να κάνει με το πώς φερόμαστε με αξιοπρέπεια και νοιάξιμο. Ο σεβασμός είναι ένα απαραίτητο κομμάτι της ρομαντικής, προσωπικής και σεξουαλικής σχέσης των εφήβων. Οι έφηβοι πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να κάνουν πράγματα που δεν τους αρέσουν, ότι πρέπει να φέρονται με δικαιοσύνη και ισοτιμία και να επικοινωνούν ανοιχτά τα συναισθήματά τους. Πρέπει να νιώθουν ότι τους αποδέχονται για αυτό που είναι, και όχι επειδή ενδίδουν στις επιθυμίες του άλλου.
Διαδραστική εφαρμογή με σκελετούς ειδών
Το eSkeletons παρέχει ένα διαδραστικό περιβάλλον, στο οποίο μπορούμε να διερευνήσουμε και να μάθουμε στοιχεία σχετικά με τη σκελετική ανατομία.
Οι εικόνες και το περιεχόμενο έχουν δημιουργηθεί από τη σχολή, το προσωπικό και τους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Τέξας.
Ο Γιώργος Ευγενειάδης διδάσκει σε παιδιά με αναπηρία να φτιάχνουν τα πιο τέλεια γλυκά
Ίσως να ακουστεί κάπως κλισέ και sensational, όμως θαυμάζω και σέβομαι απεριόριστα τους εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με παιδιά με αναπηρία. Θεωρώ ότι χρειάζεται τεράστια υπομονή και προσωπική ισορροπία για να αναδείξεις τις ξεχωριστές ικανότητες αυτών των παιδιών, μεγάλη θέληση για να διώχνεις καθημερινά ό,τι άλλο μπορεί να τριβελίζει το μυαλό σου και να βρίσκεσαι αποκλειστικά εκεί, τις ώρες που είσαι μαζί τους.
Βullying πίσω από την «επίθεση» με λεπίδα από ξύστρα σε σχολείο στη Θεσσαλονίκη;
Πριν δύο μέρες ένας 11χρονος μαθητής από τη Συρία επιτέθηκε σε έναν 9χρονο μαθητή, με λεπίδα που αφαίρεσε από ξύστρα στη περιοχή Χαριλάου και σόκαρε την κοινωνία της Θεσσαλονίκης.
Αυτό που μάθαμε στη συνέχει είναι ότι ο 9χρονος τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο Γεννηματάς. Οι γονείς του κατέθεσαν μήνυση και η αστυνομία αναζητεί τους γονείς του 11χρονου στο πλαίσιο του αυτόφωρου. Και πως οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό παραμένουν άγνωστες.
Κατερίνα Γιαννακοπούλου: Μια γυναίκα που κρύβει μέσα της όλη τη δύναμη του κόσμου
H ιστορία της Κατερίνας Γιαννακοπούλου είναι ένα μήνυμα ανθρωπιάς, δύναμης και ανιδιοτελούς προσφοράς. Ένα manual για το πώς μία τραγική στιγμή μπορεί να γίνει αφετηρία για ένα νέο ξεκίνημα, για μία ζωή αφιερωμένη σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Είναι μια πηγή έμπνευσης για τον καθένα σε αυτή την κοινωνία και ένα μέσο για να καταλάβουμε ότι όταν προσφέρεις ο πόνος μοιράζεται και είναι λιγότερος για όλους.
Σαλάμ Αλντίν: Ο άνθρωπος που δίνει χαρά στα παιδιά της Μόριας
O Σαλάμ Αλντίν έχει μία ΜΚΟ και έχει αναλάβει την αποστολή να βελτιώσει τη ζωή των παιδιών των προσφύγων στο «προσφυγοχώρι» της Λέσβου. Πιστεύω του, «είμαστε όλοι ίδιοι: κανένα χρώμα, καμία θρησκεία, ανθρώπινα όντα μόνο»
«25η Μαρτίου, η ημερομηνία της Μικρασιατικής Καταστροφής»
Η πρώτη ψυχρολουσία μού συνέβη πριν ένα - δυο χρόνια. Κάποιος φοιτητής είχε τόσο δυσνόητο γραφικό χαρακτήρα που τον κάλεσα στο γραφείο να μου διαβάσει το γραπτό του. Θέμα του μαθήματός μου ήταν τότε η λογοτεχνία κατά την Κατοχή, οπότε σε κάθε παράδοση θύμιζα πότε έγινε η Κατοχή στην Ελλάδα, πότε η απελευθέρωση κ.λπ. Ο νέος, που ήταν φοιτητής του Τμήματος Ιστορίας, φάνηκε αμέσως πως δεν ήξερε πότε ακριβώς ξεκίνησε η Κατοχή. Για να τον βοηθήσω, τον ρώτησα πότε ξεκίνησε για την Ελλάδα ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Πάλι δεν ήξερε. «Μα το γιορτάζουμε κάθε χρόνο!», λέω. Εκείνος με κοιτούσε αμήχανα. «Δυο βασικές ημερομηνίες γιορτάζουμε, 25η Μαρτίου - 28η Οκτωβρίου, αποκλείεται να μην τις ξέρεις», τον ενθάρρυνα. Επειδή συνέχισε να με κοιτάει με την ίδια αμηχανία, τον έστειλα να κάνει μια βόλτα, να ξελαμπικάρει και να επανέλθει σε κανένα πεντάλεπτο. Αλλά και όταν γύρισε διατηρούσε την εντυπωσιακή του άγνοια. Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, μου είπε ότι η 25η Μαρτίου μπορεί και να ’ναι η ημερομηνία της Μικρασιατικής Καταστροφής... «Ξέρετε, δεν συγκρατώ ημερομηνίες», είπε το παιδί.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)