Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

«Δεν θέλω να είμαι το κακό παιδί! Βοήθεια!»

Η διαρκής διόρθωση και η κριτική αφήνουν τα παιδιά μας απελπισμένα, χωρίς ελπίδα. Βοηθήστε το παιδί σας να αισθανθεί και πάλι καλά δίνοντάς του αυτοπεποίθηση μέσα από αυτές τις ιδέες. 

Στα ξεσπάσματα θυμού του γιου μου, άρχισα να ακούω ένα διαφορετικό μήνυμα: «δεν θέλω να είμαι το κακό παιδί».

«Είμαι ηλίθιος! Μακάρι να μην είχα γεννηθεί». Όταν ο γιός μου, ο Casey, είπε αυτές τις φράσεις, πόνεσε η καρδιά μου. Πώς μπορούσε αυτό το παιδί να νιώθει τόσο απελπισμένο; Άρχισα να σκέφτομαι τα μηνύματα που λάμβανε όπου και αν πήγαινε: «Πρέπει να μάθεις να μένεις ακίνητος. Γιατί δεν μπορείς να ακολουθείς οδηγίες;» Πάντα έβρισκε τον μπελά του για πράγματα που δεν μπορούσε να ελέγξει. Μέσα στα ξεσπάσματά του άρχισα να ακούω ένα διαφορετικό μήνυμα: «Δεν θέλω να είμαι το κακό παιδί! Δεν θέλω να βρίσκω τον μπελά μου συνέχεια. Χρειάζομαι εργαλεία για να πετύχω, χρειάζομαι βοήθεια!»

Λ. Παπαδημητρίου: Unisex εξισώσεις για δυνατούς λύτες

Δεν χρειάζεται να είσαι η νεοπλατωνική φιλόσοφος (και πεφωτισμένη μαθηματικός) Υπατία για να αντιληφθείς ότι η σχέση του γυναικείου φύλου με τους αριθμούς παραμένει εύθραυστη. Προσωπικώς, βλέπω ξανά και ξανά στον ύπνο μου τον ίδιο βορβορώδη παιδικό εφιάλτη (προσπαθώ να λύσω στον πίνακα μια άσκηση Γεωμετρίας), ενώ μόλις πέρυσι η δασκάλα της κόρης μου στη Γ΄ Δημοτικού έδωσε αληθινή μάχη προκειμένου να της διαλύσει (ελπίζω διά παντός) τη γρανιτένια πεποίθηση: «Δεν είμαι καλή στα μαθηματικά». Διότι μπορεί σήμερα να μην υπάρχει ξεχωριστή εκπαίδευση για τα δύο φύλα (όπως τα ειδικά βιβλία «Μαθηματικά για κορίτσια» που διδάσκονταν μέχρι τον 19ο αιώνα), μπορεί στο Μαθηματικό της Αθήνας η αναλογία αγοριών - κοριτσιών να είναι σχεδόν 50/50, ωστόσο το θηλυκό πρόβλημα εξακολουθεί να ζητάει τη λύση του. 

Οσο καθυστερεί η γέννηση του παιδιού τόσο μεγαλύτερη ευτυχία φέρνει στους γονείς

Το ζευγάρι που αναβάλλει τη γέννηση του παιδιού του για το μέλλον, πρόκειται να νιώσει μεγαλύτερη χαρά, ενώ αντίθετα όσο πιο γρήγορα στη ζωή τους οι γονείς κάνουν παιδί, τόσο πιο σύντομα εξατμίζεται η χαρά τους.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Goalball Aνδρών - Γυναικών (Γ' Φάση) 31/10 - 2/11/2014, Ο.Α.Κ.Α., Αθήνα

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Goalball Aνδρών - Γυναικών (Γ' Φάση) 
31/10 - 2/11/2014, Ο.Α.Κ.Α., Αθήνα
& Σεμινάριο Διαιτητών - Κριτών Level 1

StoryJumper…εκπαιδεύοντας τους μαθητές μας στη δημιουργική γραφή!

Από το ιστολόγιο syneducation
To Storyjumper είναι ένα εκπληκτικό web2.0 εργαλείο δημιουργίας εικονογραφημένων ηλεκτρονικών βιβλίων. Παρέχει τη δυνατότητα στον χρήστη να αναπτύξει μια πλούσια σε περιγραφές ιστορία ή ένα αφήγημα εύκολα και γρήγορα επιλέγοντας ένα από τα διαθέσιμα έτοιμα πρότυπα (Get ideas) είτε ξεκινώντας από το μηδέν (+ Create book). Για τη εικονογράφηση της ιστορίας μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει έτοιμες σκηνές (scenes), διάφορα αντικείμενα (props) αλλά και να ανεβάσει φωτογραφίες της επιλογής του από το δικό του υπολογιστή. Από την καρτέλα text μπορεί να τοποθετήσει πλαίσια κειμένου στις σελίδες του βιβλίου του. Η εφαρμογή είναι δωρεάν, απαιτεί εγγραφή (sign up) και υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα.

Ο Σεξισμός Καλλιεργείται στα Σχολεία;

Γράφει: Βάνια Τέρνερ στο VICE

Πριν λίγες ημέρες ένας γνωστός ανάρτησε ένα screenshot από το Tετράδιο Eργασιών των Μαθηματικών της Στ’ Δημοτικού στο Facebook, με την λεζάντα «τα αγοράκια πρέπει να αθλούνται, τα κοριτσάκια να μαγειρεύουν: μέσα από τα προβλήματα του τετραδίου εργασιών της Στ’ δημοτικού θυμόμαστε τα γνωστά, παλιά σεξιστικά στερεότυπα». Στα συγκεκριμένα προβλήματα, δύο κοριτσάκια, η Βίκυ και η Εύη μετρούσαν πόσα κοιλά ζάχαρης θα τους χρειάζονταν προκειμένου να φτιάξουν ένα κέικ, ενώ αντίστοιχα, δύο αγοράκια, ο Σωτήρης και ο Λευτέρης, καλούνταν να υπολογίσούν ποιος από τους δύο είχε πηδήξει πιο μακριά στο άλμα εις μήκος.

Poppy το ρομπότ που θα φέρει καινοτομίες στο χώρο της εκπαίδευσης

Σας παρουσιάζουμε τον «Poppy», το πρώτο ανθρωποειδές ρομπότ ανοιχτής πηγής και τρισδιάστατης εκτύπωσης. Ο «Poppy» είναι ένα ρομπότ που ο καθένας μπορεί να κατασκευάσει και να προγραμματίσει. Δηλαδή δεν είναι ένα εργαλείο που αφορά μόνο επιστήμονες και μηχανικούς. Η ομάδα των σχεδιαστών του επιδιώκει να το εντάξει στην επαγγελματική εκπαίδευση, δίνοντας στους σπουδαστές τη δυνατότητα να πειραματιστούν.