Οι βιβλιοθήκες είναι για πολλούς λόγους ένα ιδανικό μέρος για τα παιδιά με Σύνδρομο Asperger, πολλά από τα οποία θέλουν να δραπετεύουν από τις απαιτήσεις του κοινωνικού μας κόσμου μέσα από τα βιβλία και τους υπολογιστές. Το παιδικό τμήμα των βιβλιοθηκών μπορεί να τους προσφέρει ακόμα την δυνατότητα να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και παιχνίδια με τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά. Ένας βιβλιοθηκάριος που κατανοεί τα διλήμματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με Σύνδρομο Asperger και οι οικογένειές τους, μπορεί να μετατρέψει τη βιβλιοθήκη σε καταφύγιο για αυτές τις οικογένειες.
Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024
Κλιματική αλλαγή: Κινδυνεύουν πάνω από 300.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα
Η νέα έκθεση της Unicef για την κλιματική αλλαγή και τις επιπτώσεις της στην ευημερία των παιδιών στην Ελλάδα έρχεται για να μας ταρακουνήσει όλους, αλλά πρωτίστως την πολιτεία. Συνήθως η δημοσιογραφική γλώσσα αρέσκεται σε εντυπωσιακές λέξεις του τύπου «κόλαφος, σοκ, καταπέλτης», αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ο χαρακτηρισμός δεν είναι καθόλου υπερβολικός.
Πρόσκληση Συμμετοχής Εκπαιδευτικών και Μαθητών/τριών στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων για τη σχολική χρονιά 2024-2025
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων, για ακόμη μία σχολική χρονιά, σχεδιάζει, υλοποιεί και προσφέρει Εκπαιδευτικά Προγράμματα στην εκπαιδευτική κοινότητα και καλεί όσους/όσες ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σ’ αυτά.
Εκπαίδευση κατ’ οίκον: Η τάση που κερδίζει «πόντους»-Λόγοι και προβληματισμοί
Τα τελευταία χρόνια, η κατ’ οίκον εκπαίδευση γνωρίζει μια άνευ προηγουμένου άνοδο, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη στροφή στο μοντέλο της εξ αποστάσεως μάθησης που αναγκαστικά εφαρμόστηκε στην πανδημία. Όλο και περισσότερες οικογένειες παγκοσμίως αποφασίζουν να διατηρήσουν το μοντέλο και μετά από αυτή.
Γιατί τα παιδιά στην εφηβεία θέλουν να καταναλώσουν συμπληρώματα πρωτεΐνης;
Μπορεί η χρήση των πρωτεϊνικών ροφημάτων, οι μπάρες, σκόνες και άλλα συμπληρώματα να φαίνονται εύκολη λύση για όσους θέλουν να αυξήσουν την πρόσληψη πρωτεΐνης, αλλά όταν πρόκειται για τους εφήβους, οι παιδίατροι ανησυχούν ότι μπορεί να βασίζονται υπερβολικά στα συμπληρώματα.
Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Ηρακλείου: Πρόγραμμα ανάπτυξης ιστιοπλοΐας για ΑμεΑ
Πρόγραμμα ανάπτυξης ιστιοπλοΐας για ΑμεΑ σε όλη την Ελλάδα με δωρεά του Stavros Niarchos Foundation Cultural Center υπό την αιγίδα της Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία
Το πρόγραμμα ανάπτυξης Ιστιοπλοϊας ΑμεΑ ξεκίνησε και πραγματοποιείται από τον ΙΟΗ μετά την δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος 3 ολοκαίνουργιων ειδικά κατασκευασμένων για άτομα με αναπηρία τύπου Hansa 303.
Gen Z: Πώς το TikTok άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούν οι νέοι
“Demure”, “yapping”, delulu”, είναι κάποιες από τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί πλέον η Gen Z.
Υπάρχουν περίπου 800.000 δημοσιεύσεις στο TikTok με την ετικέτα #demure. Οι νέοι σήμερα χρησιμοποιούν τη λέξη με έναν τόνο ειρωνείας, για να περιγράψουν τα πάντα.
Προσλήψεις 1.860 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή
Από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι προσλαμβάνονται 1.860 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το διδακτικό έτος 2024-2025 ως εξής:
Μαθαίνουμε να ακούμε ενεργά τους ανθρώπους που τραυλίζουν
«Η δύναμη του να ακούς» είναι το φετινό μότο της Παγκόσμιας Ημέρας Ενημέρωσης για τον Τραυλισμό και συμπληρώνεται από τον υπότιτλο: «τα πρόσωπα που τραυλίζουν έχουν τη μοναδική ευκαιρία να μάθουν τον κόσμο να ακούει». Εκδηλώσεις και καμπάνιες ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο φέρνουν στην επικαιρότητα δεδομένα για τον τραυλισμό, την νευροαναπτυξιακή διαταραχή που αφορά το 1% του πληθυσμού παιδιών και ενηλίκων.
Δήμος Αρταίων: Προκήρυξη για δυο θέσεις Ατόμων με Αναπηρία στην ΔΕΥΑΑ
Την πλήρωση δυο θέσεων μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στην ΔΕΥΑ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης) Άρτας, περιλαμβάνει η προκήρυξη (6Κ/2024) του ΑΣΕΠ, για 1.592 θέσεις Πανελλαδικά. Σύμφωνα με την προκήρυξη όλες οι θέσεις αφορούν αποκλειστικά σε Άτομα με Αναπηρία με ποσοστό τουλάχιστον 50%.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)