Σάββατο, 26 Απριλίου 2014

Προβολή: "I Dream A World"(Το τραγούδι της ΦΛΟΓΑΣ)


Picture Book Maker…δημιουργώντας εικονογραφημένα παραμύθια!

Άρθρο δημοσιευμένο στο ιστολόγιο syneducation

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι τα παιδιά αγαπούν τα παραμύθια, ιδιαίτερα τα εικονογραφημένα. Γνωρίζουμε επίσης ότι η προσφορά του παραμυθιού και η μεγάλη του συμβολή στην προσωπική ανάπτυξη, στην εκπαίδευση, στην αγωγή, στην κοινωνική συμπεριφορά και στη συναισθηματική ωρίμανση του παιδιού είναι πολλαπλή, ανεκτίμητη και ανεπανάληπτη.

Η εκπαίδευση αποτελεί ασπίδα για τον εγκέφαλο

Οι άνθρωποι που έχουν πάει στο πανεπιστήμιο μπορούν πιο εύκολα να ανακάμψουν από τραυματικές βλάβες στον εγκέφαλο, σύμφωνα με μία νέα έρευνα, που δημοσίευτηκαν στο περιοδικό Neurology.

Οι άνθρωποι που έχουν παραμείνει στην εκπαίδευση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα έχουν μεγαλύτερη "γνωστική εφεδρεία" , που σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να μείνουν μόνιμα ανάπηροι μετά από έναν τραυματισμό στο κεφάλι , καθώς ο εγκέφαλός τους είναι σε καλύτερη θέση να διατηρήσει τη λειτουργία παρά τις ζημιές που τον καθιστά πιο ανθεκτικό. Οι ερευνητές δεν γνωρίζουν ακόμα γιατί ακριβώς συμβαίνει αυτό, αλλά νομίζουν ότι σχετίζεται με πιο ενεργό , ή πιο αποτελεσματική , χρήση των « μυών » του εγκεφάλου και την ενίσχυσή τους.

Στις 5 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία

Στις 5 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία Στις 5 Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν τα σχολεία φέτος, μία εβδομάδα νωρίτερα από το συνηθισμένο. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να παρουσιαστούν στις θέσεις τους την πρώτη ημέρα του Σεπτεμβρίου.Την ίδια ημέρα παρουσιάζονταν και τις προηγούμενες χρονιές και ο προγραμματισμός αυτός δεν θα αλλάξει. 

Διημερίδα: "Ειδική αγωγή και εκπαίδευση" (Δράμα)

Καταγραφή των μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Στην καταχώριση όλων των στοιχείων μαθητών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας. Η καταγραφή όλων των στοιχείων θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της πράξης «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού Μητρώου Δεδομένων για όλους τους Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ηλικίας 4‐25 ετών και η Αξιοποίησή του στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»