Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Από πότε άρχισαν τα έφηβα αγόρια να χρειάζονται κολόνια 300 δολαρίων;

Σε ένα πρόσφατο ταξίδι του στα Sephora, ο 11χρονος Lincoln Rivera ζήτησε από τη μαμά του έναν ατμοποιητή 125 δολαρίων με αρώματα Yves Saint Laurent.

Ζητάει, επίσης, αρώματα από τον Jean Paul Gaultier, για τον οποίο έμαθε από την ταινία κινουμένων σχεδίων "Megamind" και τον Paco Rabanne (μερικά από τα μπουκάλια της κολόνιας έχουν σχήμα ρομπότ).

«Αισθάνομαι καλά με το πώς μυρίζω», είπε ο Lincoln, μαθητής της πέμπτης δημοτικού στην κομητεία Westchester της Νέας Υόρκης, του οποίου ο οσφρητικός πειραματισμός περιοριζόταν μέχρι στιγμής στα αποσμητικά. «Αλλά μπορούσα να μυρίσω ακόμα καλύτερα».

Θεσσαλονίκη: Λουκέτο μπαίνει στο κτήριο του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου - Από Νέα Παραλία πάει Ξηροκρήνη

Σε απόγνωση βρίσκονται οι γονείς 38 μαθητών του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, το οποίο βρίσκεται στη Νέα Παραλία στη συμβολή της Μεγάλου Αλεξάνδρου με την Καραϊσκάκη. Λίγες ημέρες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς οι γονείς ενημερώθηκαν από τον δήμο Θεσσαλονίκης ότι το σχολείο θα πρέπει να μετεγκατασταθεί, καθώς σύμφωνα με τεχνική έκθεση που πραγματοποίησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου υπάρχει ζήτημα ασφάλειας και κρίθηκε ακατάλληλο κατά τον έλεγχο της αντισεισμικότητας.

Πώς η ανάγνωση επηρεάζει τις ιδέες, τις αποφάσεις, τη θέση του νέου στην κοινωνία

Η πρόσφατη (2023) πανελλαδική έρευνα του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ) για την ανάγνωση των παιδιών έδειξε ότι στην ηλικία 6-7 ετών μόνο το 6,7% των παιδιών δεν διαβάζει κανένα βιβλίο κι αυτό είναι βέβαια πολύ θετικό και ελπιδοφόρο. Η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών έρχονται σε επαφή με τα παιδικά βιβλία. Και ενώ θα περίμενε κανείς αφού γίνεται μια καλή αρχή, η σχέση με την ανάγνωση να εντείνεται καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας σε 59 σχολεία-Σε πλήρη εφαρμογή από το Σεπτέμβριο

Από Σεπτέμβριο σε όλα τα σχολεία θα υπάρξουν δράσεις για την προώθηση της υγιεινής διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος 'Ασκησης και Υγιεινής Διατροφής / Αντιμετώπιση Παιδικής Παχυσαρκίας. Σήμερα το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε 59 σχολεία.

Γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή και στα δύο αυτιά παιδιών που έχουν γεννηθεί κωφά

Μια νέα γονιδιακή θεραπεία που αποκατέστησε την ακοή σε πέντε παιδιά τα οποία είχαν γεννηθεί με κώφωση, δημιουργεί ελπίδες στη διεθνή επιστημονική κοινότητα.

Ο Τζου Γιανγκγιάνγκ μιλάει σήμερα σαν ένα 3χρονο παιδί, κάτι το οποίο αποτελεί κατόρθωμα, καθώς πριν από μερικούς μήνες ήταν εντελώς κωφός. Ο Τζου είναι το ένα από τα πέντε παιδιά που μπόρεσαν να ακούσουν για πρώτη φορά στη ζωή τους χάρη σε μια επαναστατική γονιδιακή θεραπεία, η οποία εφαρμόστηκε στο πλαίσιο κλινικής δοκιμής από Κινέζους και Αμερικανούς επιστήμονες. Αυτό δίνει μια νέα ελπίδα για τα παιδιά που γεννήθηκαν με μια σπάνια γενετική μετάλλαξη.

iRoDi festival: Ανοιχτή Πρόσκληση Συμμετοχής Καλλιτεχνικών Ομάδων

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και η Οργανωτική Επιτροπή του Διεθνούς Φεστιβάλ «Η Αντανάκλαση της Αναπηρίας στην Τέχνη – Reflection of disability in art», με ακρωνύμιο iRoDi, προσκαλεί τις ενδιαφερόμενες καλλιτεχνικές ομάδες να υποβάλουν προτάσεις για τη συμμετοχή τους είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ πουθα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από 30 Νοεμβρίου έως 7 Δεκεμβρίου 2024.

Θεσσαλονίκη: Κοντά στον στόχο δημιουργίας υποστηριζόμενης στέγης για άτομα με αυτισμό ο Σύλλογος ΑΧΤΙΔΑ

Την ετήσια εκδήλωσή του πραγματοποίησε στο Μέγαρο Μουσικής ο Σύλλογος Αρωγής Συλλόγου Γονέων & Φίλων Αυτιστικών Ατόμων Βορείου Ελλάδος ΑΧΤΙΔΑ.

Ο σύλλογος, που ιδρύθηκε το 1997, στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτήριο το κέντρο "Αυτισμού" το οποίο δημιουργήθηκε το 2002 παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου όπως διάγνωση, εκπαίδευση, δημιουργική απασχόληση, ψυχαγωγία και άλλες δραστηριότητες ατόμων με αυτισμό.

Ημερίδα με θέμα: “Η είσοδος στην εφηβεία και οι ψυχοσυναισθηματκές διαταραχές της: Ψυχοδυναμική προσέγγιση μιας κρίσιμης αναπτυξιακής περιόδου”.

Ημερίδα με θέμα: “Η είσοδος στην εφηβεία και οι ψυχοσυναισθηματκές διαταραχές της: Ψυχοδυναμική προσέγγιση μιας κρίσιμης αναπτυξιακής περιόδου” διοργανώνουν το Κέντρο Ημέρας Διαταραχών Πρόληψης Τροφής «Διάθεση» Θεσσαλονίκης, η Μονάδα Έγκαιρης Παρέμβασης στην Ψύχωση «ΠΝΟΕΣ SKG» και ο Επιστημονικός Σύλλογος Μέριμνας Παιδιού & Εφήβου (ΣΥΜΕΠΕ).Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Ιουνίου 2024 και ώρα 10.00 π.μ. – 14.00 μ.μ. στην αίθουσα θεάτρου του Βαφοπουλείου Πνευματικού Κέντρου, με κεντρική ομιλήτρια την Emmanuelle Caule,Ψυχολόγο – Ψυχαναλύτρια.

Αιτήσεις συμμετοχής για την ένταξη ωφελούμενων στο Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βόλου

Το Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βόλου προσκαλεί ενδιαφερόμενους να καταθέσουν αιτήσεις συμμετοχής με σκοπό την ένταξη τους στη συμπληρωματική κατάσταση ωφελούμενων της Δομής.

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας: Χρηματοδοτήσεις 6.526.471€ για την πρόσβαση Φοιτητών με Αναπηρίες στα ΑΕΙ

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός υπέγραψε τις ακόλουθες προσκλήσεις για την υποβολή προτάσεων ένταξης έργων και πράξεων στη δράση «4.1.2.6- Αναβάθμιση εξοπλισμού ΑΕΙ» του προγράμματος «Στερεά Ελλάδα» 2021-2027»:«Αναβάθμιση εξοπλισμού ΑΕΙ». Η δράση αφορά στην προμήθεια εξοπλισμού λειτουργίας για τις δομές της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένου του τεχνολογικού εξοπλισμού για την ισότιμη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΑμεΑ (εκτυπωτές braille, εφαρμογές για audio books κλπ.). Η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη που διατίθεται για την ένταξη πράξεων με την παρούσα πρόσκληση ανέρχεται σε 3.000.000 ευρώ.

Έναρξη του πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος «ΗΦΑΙΣΤΟΣ»

«Η αναπηρία δεν είναι ανικανότητα», είναι το βασικό νόημα του πιλοτικού προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών ΗΦΑΙΣΤΟΣ, που έχει που έχει ως βασικό στόχο την παροχή κρίσιμων δεξιοτήτων, εξειδικευμένων γνώσεων και απαραίτητων εργαλείων σε εργαζόμενους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα όρια των Δήμων – πιλότων. Επιδιώκεται η συστηματική ενίσχυση των δυνατοτήτων τους, ώστε να μετατραπούν σε καταλύτες για την υλοποίηση καινοτόμων και αποτελεσματικών δράσεων στις κοινότητές τους.