Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

10 διαφορές που έχει το σπίτι μου από το δικό σας.

Από έξω, το σπίτι μου μπορεί να φαίνεται ίδιο με το δικό σας. Ωστόσο, αν το παρατηρήσετε προσεκτικά, θα δείτε ότι εσωτερικά είναι πολύ πολύ διαφορετικό – και δεν αναφέρομαι απλώς στη διακόσμηση. Ο γιος μου ο Jackson, 9 ετών, έχει Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού (βαριάς μορφής) και κάποιες ιατρικές καταστάσεις. Εξαιτίας αυτής της ιδιαιτερότητας της οικογένειάς μου, έπρεπε να προσαρμόσουμε και το σπίτι μας στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς μας. 

Ελάτε μέσα για μια γρήγορη ματιά!

Ημερίδα: «Γέφυρες Εκπαίδευσης» 32 χρόνια Συνύπαρξης στο 18ο Γυμνάσιο Πάτρας

Το 18ο Γυμνάσιο Πάτρας με Ειδικά Τμήματα και Λυκειακές Τάξεις Κωφών/βαρήκοων σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο 5ης Περιφέρειας Ειδικής Αγωγής, κ. Ρισβά Αθανάσιο , τη Σχολική Σύμβουλο Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, κ. Κροκίδη Ευαγγελία και με την αιγίδα της Δευτεροβάθμιας Εκ/σης Ν. Αχαΐας διοργανώνει 
Ημερίδα με τίτλο :
«Γέφυρες Εκπαίδευσης»
32 χρόνια Συνύπαρξης στο 18ο Γυμνάσιο Πάτρας

Σημαντικός ο ρόλος του ψηφιακού γονέα για την εκπαίδευση των νηπίων

Η ενασχόληση των παιδιών με το Διαδίκτυο ξεκινά πια σε ηλικίες που λίγα χρόνια πριν ούτε καν θα το φανταζόμασταν. Μοιάζουν συχνά να έχουν γεννηθεί με ένα smart phone ή ένα tablet στα χέρια, γεγονός που κάνει τον ρόλο του γονέα εξαιρετικά σημαντικό. Σύμφωνα με την ενημερωτική εκστρατεία Kids@Safety, τα παιδιά σε ηλικίες έως 3 ετών δείχνουν μόνο μερικό ενδιαφέρον για τον ψηφιακό κόσμο. Υιοθετούν όμως τη συμπεριφορά των γονιών τους απέναντι στον υπολογιστή.

Η εφαρμογή καινοτομιών στην εκπαίδευση και οι συνήθεις αντιστάσεις

Το ζήτημα του σχεδιασμού και της εφαρμογής καινοτομιών στην Εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο του εκπαιδευτικού προβληματισμού την τελευταία εικοσαετία και έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών ερευνών και μελετών από την ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς και πεδίο άσκησης πολιτικής από τις εκάστοτε ηγεσίες του υπουργείου Παιδείας.

Θεσπίζεται το πρόγραμμα για τα δωρεάν σχολικά γεύματα

Τη θέσπιση του προγράμματος των δωρεάν σχολικών γευμάτων, για την εξυπηρέτηση των αναγκών σίτισης μαθητών του δημοτικού, προβλέπει τροπολογία του Υπουργείου Εργασίας, που κατατέθηκε πριν από λίγο στη Βουλή.

Γιατί οι μαθητές στις βόρειες χώρες δεν φορούν παπούτσια στην τάξη;

Πώς βελτιώνει τη διαδικασία μάθησης η συνήθεια η οποία θέλει τα παιδιά να βγάζουν τα παπούτσια τους στην τάξη, που εφαρμόζεται εδώ και δεκαετίες στις βόρειες χώρες;

Η εκπαίδευση είναι άμεση αντανάκλαση της συμπεριφοράς μιας κοινωνίας ή μιας χώρας και των ποιοτικών διαφορών της από τις υπόλοιπες. Και όταν μιλάμε για εκπαίδευση στις σκανδιναβικές χώρες δεν εννοούμε απλά μια τάξη γεμάτη από μαθητές που κάθονται στα θρανία τους και παρακολουθούν τον δάσκαλο, αλλά μιασυνολική εμπειρία εκμάθησης που καμία σχέση δεν έχει με τον συμβατικό όρο του σχολείου που έχουμε στο μυαλό μας.

Δομή για κακοποιημένα παιδιά δημιουργείται στη Βέροια

Κέντρο Θεραπείας Τραύματος παιδιών μετά από σεξουαλική κακοποίηση, αναμένεται να δημιουργηθεί στη Βέροια μετά την έγκριση πρότασης για χρηματοδότηση στο διεθνή διαγωνισμό NATOCHARITY 2016 που διεξάγεται στις Βρυξέλλες. Στο διαγωνισμό υπεβλήθησαν δεκάδες προτάσεις από οργανώσεις σε 41 χώρες και εγκρίθηκαν οι 25, με την πρόταση της Πρωτοβουλίας για το Παιδί για το Κέντρο Θεραπείας, να λαμβάνει την πρώτη θέση όσον αφορά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της.

Αφγανιστάν: Όλο και περισσότερα παιδιά μεταξύ των θυμάτων επιθέσεων

Τον αριθμό ρεκόρ των σχεδόν 11.500 έφτασαν τα θύματα -νεκροί και τραυματίες- μεταξύ των αμάχων το 2016 στο Αφγανιστάν, εκ των οποίων το ένα τρίτο ήταν παιδιά, ανακοίνωσε σήμερα η Αποστολή Αρωγής του ΟΗΕ στο Αφγανιστάν. Η οργάνωση του ΟΗΕ σημειώνει πως είναι ο υψηλότερος απολογισμός στα επτά χρόνια που συγκεντρώνει στοιχεία.

Κονγκό: Παιδιά παλεύουν για το όνειρο σε ένα μοναδικό σχολείο για μποξ

Την τελευταία εικοσαετία η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό «μαστίζεται» από τις ένοπλες διαμάχες. Τα παιδιά είναι συχνά πρωταγωνιστές σε μάχες, φέρουν όπλα και σκοτώνουν με φόντο μια σκληρά δοκιμασμένη χώρα. Πλέον τους δίνεται η ευκαιρία να "πολεμήσουν" για μια διαφορετική ζωή.

Τρίκαλα: “Μαθήματα πρόσβασης” από το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. – Αποκαλυπτική έρευνα για τις ράμπες

Τα προβλήματα και εμπόδια προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία -και όχι μόνο- σε επιχειρήσεις και Δημόσιες Υπηρεσίες, σε απίστευτα μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι δείχνει η εικόνα της πόλης, αναδεικνύει η Ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Τρικάλων, με δράσεις που υλοποιούν στο περιθώριο του προγράμματος Free Mobility αλλά και σχετικής αποκαλυπτικής έρευνας.