Γονείς, κανείς δεν ξέρει τα παιδιά σας καλύτερα από εσάς. Τα έχετε φροντίσει, τα έχετε γαλουχήσει και τα έχετε δει στα καλύτερα και στα χειρότερά τους. Και δεν είναι μόνο αυτό: τα αγαπάτε περισσότερο από καθετί και θέλετε μόνο το καλύτερο για αυτά. Είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά σας, η καρδιά σας και η ψυχή σας.
Παρασκευή 5 Απριλίου 2024
ΟΟΣΑ: Κόφτη στη μια ώρα για τη χρήση smartphones από τους μαθητές βάζει μελέτη - Μέχρι 60΄ θεωρείται ότι τους κάνει καλό
Οι επιπτώσεις από τη χρήση ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση είναι ένα από τα ζητούμενα της έκθεσης που ζήτησε το υπουργείο Παιδείας από τον ΟΟΣΑ, στο πλαίσιο αλλαγών στην εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας, μετά τα μη ικανοποιητικά αποτελέσματα των μαθητών στον διαγωνισμό PISA 2022. Μεταξύ άλλων θεμάτων, το αρμόδιο υπουργείο ζήτησε από τον διεθνή Οργανισμό να εξετάσει στο πλαίσιο της προσαρμοσμένης στα ελληνικά δεδομένα έρευνάς της αν και πόσο επηρεάζει τη μάθηση η χρήση smartphones, τάμπλετς και άλλες ψηφιακές συσκευές.
Θεσσαλονίκη: Η πρόληψη πυρκαγιών, το λογισμικό για μαθητές ειδικής αγωγής και το περικάρπιο που «μυρίζει»
Οι «αποτροπείς» (The preventers) είναι μία ομάδα ρομποτικής δέκα μαθητών και μαθητριών της πέμπτης και έκτης δημοτικού, που φοιτούν στο σχολείο της Λητής και στο 5ο Ωραιοκάστρου στη Θεσσαλονίκη. Το 2023, μαζί με τον δάσκαλό τους Συμεών Κιοσέογλου, ίδρυσαν αυτήν την ομάδα με σκοπό να αναπτύξουν και να υλοποιήσουν καινοτόμες εφαρμογές που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη πυρκαγιών, στη διευκόλυνση της επικοινωνίας μαθητών ειδικής αγωγής και στην πρόληψη ενός ατυχήματος, σε άτομα που πάσχουν από ανοσμία!
Υπάρχουν βιβλία που ανοίγουν κουβέντα με τον αναγνώστη;
Ως χθες, για να καταλάβεις βαθιά ένα αντικείμενο, ή για να απολαύσεις στο έπακρο ένα συγγραφικό εγχείρημα, έπρεπε να διαβάσεις ένα ολόκληρο βιβλίο, ή και περισσότερα, απ’ την πρώτη ως την τελευταία σελίδα. Αυτή ήταν η απαραίτητη προϋπόθεση της γνώσης τους τελευταίους αιώνες, όπως τη μάθαμε όλοι από παιδιά. Σήμερα, με την τεχνητή νοημοσύνη τα πράγματα απλοποιούνται.
Παιδί που φωνάζει- Τι φταίει και τι να κάνω;
Πώς είναι καλό να ενεργήσετε αν το μόνο που ακούγεται στο σπίτι είναι το… ουρλιαχτό του παιδιού σας.
Αν η τσιριχτή φωνή του παιδιού είναι το μόνο που ακούγεται για άλλη μια φορά στο σπίτι, μην απογοητεύεστε και μην σας πιάνει εκνευρισμός. Το παιδί είναι παιδί και τέτοιου είδους ενοχλητικές μορφές επικοινωνίας δεν είναι κάτι μη συνηθισμένο.
Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: «Κάθε βήμα και ένα πρόβλημα» για παιδιά και γονείς
Η καθημερινότητα για δύο μητέρες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, η παράλληλη στήριξη, τα προβλήματα του σχολείου ειδικής αγωγής και η σημασία των έμπειρων εκπαιδευτικών
Ο 7χρονος Βατίστας, μαθητής στο φάσμα του αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας, ένα χαρισματικό και φωτεινό παιδί, δεν περνάει πια το διάλειμμα μόνος του στην άκρη της σχολικής αυλής, αλλά παίζει με τους συμμαθητές του όπως όλα τα άλλα παιδιά.
Μπράιγ Σήμανση σε όλους τους χώρους του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Η Μονάδα Προσβασιμότητας του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας πρωτοπορεί στο πεδίο της προσβασιμότητας για άτομα με οπτική αναπηρία, τοποθετώντας Μπράιγ Σήμανση σε κάθε χώρο του πανεπιστημίου.
Γιορτή αθλητισμού και συνύπαρξης για αθλητές με νοητική και κινητική αναπηρία από τα Special Olympics Hellas και τα Εκπαιδευτήρια Δούκα!
Τα Special Olympics Hellas και τα Εκπαιδευτήρια Δούκα συνδιοργάνωσαν για δωδέκατη συνεχή χρονιά Επίδειξη Προγράμματος Εξάσκησης Κινητικών Δεξιοτήτων (M.A.T.P.) για τους αθλητές των Special Olympics με νοητική και κινητική αναπηρία, την Πέμπτη 28 Μαρτίου στο Αθλητικό Κέντρο Δαΐς. Η Επίδειξη M.A.T.P. αποτελεί μία δράση που ενθαρρύνει τα άτομα που συνδυάζουν κινητική και νοητική αναπηρία και δεν μπορούν να ενταχθούν στα επίσημα αγωνίσματα των Special Olympics. Παράλληλα εστιάζει στην συνύπαρξη ατόμων με και χωρίς αναπηρία με σκοπό την καλλιέργεια σχέσεων σεβασμού και αλληλεγγύης.
Δημιουργία ακουστικών βιβλίων για παιδιά με απώλεια όρασης από εθελοντές φοιτητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Εθελοντές φοιτητές και εθελόντριες φοιτήτριες των δύο παιδαγωγικών τμημάτων της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου δημιούργησαν ακουστικά βιβλία για παιδιά με απώλεια όρασης. Εμπνευστές της δράσης και υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και την υλοποίησή της ήταν η Μαριάννα Μίσιου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.) και ο Δημήτρης Κόκκινος, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)