Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023
Μέχρι ποια ηλικία δεν συνιστάται η χρήση κινητού στα παιδιά
Για τους γονείς/κηδεμόνες, είναι απαραίτητες οι πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία, προκειμένου να συν-αποφασίσουν μαζί με τα παιδιά τους ποιες πρακτικές προάγουν τον πιο δόκιμο, ασφαλή και υπεύθυνο τρόπο χρήσης του διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου, ώστε να αξιοποιούνται όλες οι ευκαιρίες που παρέχονται. Το κινητό και το διαδίκτυο, αλλά και η τεχνολογία ευρύτερα, είναι σημαντικό να παρουσιάζονται στα παιδιά ως εργαλεία. Επίσης, βοηθάει πολύ να μοιραζόμαστε με τα παιδιά τις δικές μας εμπειρίες χρήσης - τι μας διευκολύνει, τι μας δυσκολεύει - παρέχοντας έτσι ένα συμπεριφοριστικό πρότυπο χρήσης. Τα παιδιά είναι πιο δεκτικά και μαθαίνουν πιο εύκολα μέσα από παραδείγματα και εμπειρίες, παρά με θεωρητικά «πρέπει».
6 μυστικά για να μάθουν τα παιδιά να διαχειρίζονται τον χρόνο
Πόσο συχνά λέτε στα παιδιά σας «τελείωνε δεν έχουμε άλλο χρόνο»; Πόσο συχνά τα παιδιά σας φεύγουν τρέχοντας για να προλάβουν τις δραστηριότητές τους, τα Αγγλικά, το κολυμβητήριο, το φροντιστήριο; Αν αυτά τα πράγματα είναι καθημερινότητα, τότε να ξέρετε ότι αυτό μπορεί να αλλάξει.
Οδηγός για τη Συμπεριληπτική Διδασκαλία του STEM
Τον Νοέμβριο του 2022, το Women On Top, με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα, εγκαινίασε τον β’ κύκλο του προγράμματος “Σχολείο Χωρίς Στερεότυπα” με ένα διαδικτυακό εργαστήριο ανάπτυξης δεξιοτήτων για εκπαιδευτικούς, με σκοπό να γίνουν τα πεδία που σχετίζονται με το STEM πιο ελκυστικά και προσβάσιμα σε κορίτσια από διαφορετικά κοινωνικο-οικονομικά υπόβαθρα.
Πρόσκληση συμμετοχής σε βιωματικό εργαστήριο για την ένταξη και ενεργό συμμετοχή της Κοινότητας Κωφών και Βαρήκοων σε θέματα κλιματικής αλλαγής
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το δεύτερο βιωματικό εργαστήριο του Προγράμματος CitSci4ALL https://citsci4all.eu/ το οποίο σχεδιάστηκε από το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του οργανισμού σε μια προσπάθεια να προσφερθεί μια όσο το δυνατόν περισσότερο εξατομικευμένη και συμπεριληπτική εκπαιδευτική εμπειρία.
Εθνική Λυρική Σκηνή: Πρόσκληση συμμετοχής σε διαπολιτισμικό φυτώριο όπερας για εφήβους
Οι Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Δράσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής προσκαλούν εφήβους ηλικίας 14 έως 18 ετών στη φετινή μεικτή ομάδα Αθηναίων και ασυνόδευτων ανηλίκων αιτούντων άσυλο του τέταρτου κύκλου του «Co-OPERAtive». Το πρόγραμμα, που έλαβε το Εκπαιδευτικό Βραβείο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Fedora 2019, αποτελεί ένα διαπολιτισμικό φυτώριο όπερας για νέους, το οποίο φιλοδοξεί να φέρει την όπερα κοντά στο εφηβικό κοινό και να αναδείξει την ομορφιά της πολιτισμικής ποικιλομορφίας της σύγχρονης Αθήνας μέσα από τη δύναμη της μουσικής να ενώνει. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Έκφραση και το Κοινωνικό ΕΚΑΒ.
Βραβείο Καινοτομίας για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου για το πρόγραμμα Εικονικής Ποδηλασίας
Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου έλαβε μέρος στη διοργάνωση Education Leaders Awards και κατέκτησε το βραβείο silver στον τομέα καινοτομίας με το πρόγραμμα Εικονικής Ποδηλασίας.
Ενδεικτικός προγραμματισμός διδασκαλίας της ύλης στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Για τα μαθήματα «Οικονομία» των ΓΕΛ και «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης» των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ
Ανοίγουν τα σχολεία στη Θεσσαλία
Ανοίγουν τα σχολεία στη Θεσσαλία. Αυτό αποφασίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη, στην οποία μετείχαν εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μόνο οι μαθητές στα σχολεία της Φαρκαδόνας θα μετεγκατασταθούν. Τα προβλήματα είναι τριών κατηγοριών: κτιριολογικά, πρόσβασης (λόγω κατεστραμμένων δρόμων) και υγειονομικά (π.χ. λόγω της ποιότητας του νερού).
Σουηδικά σχολεία: Αφήνουν τα tablets και επιστρέφουν στα βιβλία
Στον πατροπαράδοτο τρόπο εκμάθησης στα σχολεία κάνει στροφή η Σουηδία, μετά τον «προβληματικό» δρόμο της υπερ-ψηφιοποίησης που είχε ακολουθήσει τα τελευταία χρόνια.
Με τη φετινή επιστροφή των μικρών παιδιών στα σχολεία της Σουηδίας, πολλοί από τους δασκάλους τους δίνουν νέα έμφαση στα τυπωμένα βιβλία, την ήσυχη ανάγνωση και την εξάσκηση στο γράψιμο με το χέρι, και αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στα tablets, την έρευνα στο διαδίκτυο και τις δεξιότητες πληκτρολόγησης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)