Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023

Αγόρια και Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής

Δεν ταιριάζουν στα στερεότυπα και συχνά παραβλέπονται. Όταν σκεφτόμαστε τα άτομα που προσβάλλονται από τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής συνήθως το μυαλό μας πηγαίνει σε κορίτσια και σε νεαρές γυναίκες. Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες κυριαρχούν αριθμητικά μεταξύ των ατόμων με Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής (ψυχογενής ανορεξία, ψυχογενής βουλιμία και διαταραχή επεισοδιακής υπερφαγίας). Αλλά οι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής προσβάλλουν επίσης τα αγόρια και τους άντρες.

Βebbo: Ένα βοηθός για γονείς...στην τσέπη σας!

Το Βebbo είναι η μόνη εφαρμογή που θα χρειαστείτε ως νέοι γονείς για να δώσετε στο παιδί σας ‘Ένα καλό ξεκίνημα, για μια ζωή’

Παρακολουθήστε την ανάπτυξη του παιδιού σας από τη στιγμή της γέννησής του, μέχρι την ηλικία των 6 ετών. Το Βebbo σας προσφέρει εύκολα και άμεσα όλης την ευέλικτη υποστήριξη και καθοδήγηση που θα χρειαστείτε.

14χρονος τελείωσε το λύκειο και το πανεπιστήμιο σε 3 χρόνια- Πώς τον βοήθησαν τα βιντεοπαιχνίδια;

Όπως πολλοί άλλοι απόφοιτοι πανεπιστημίου αυτόν τον Μάιο, ο Mike Wimmer από τις ΗΠΑ, έβαλε την τήβεννο, ανέβηκε στη σκηνή και έλαβε το πτυχίο του. Σε αντίθεση με τους άλλους πτυχιούχους όμως, ο Wimmer είναι 14 ετών.

Αγροτική Εστία: «Άνοιξαν» οι αιτήσεις για παιδικές κατασκηνώσεις, κοινωνικό τουρισμό και δωρεάν εισιτήρια θεάτρου

Οι ενδιαφερόμενοι για τα προγράμματα της Αγροτικής Εστίας μπορούν να υποβάλουν τις σχετικές αιτήσεις συμμετοχής από  Τρίτη 6 Ιουνίου και μέχρι και την Δευτέρα 26 Ιουνίου.

Ειδικότερα, οι δικαιούχοι των προγραμμάτων του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ) του ΟΠΕΚΑ, που υλοποιεί προγράμματα με έμφαση στον κοινωνικό τουρισμό και τις παιδικές κατασκηνώσεις, θα μπορούν να απευθυνθούν στα ΚΕΠ όλης της χώρας για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους.

Ανάπηρα παιδιά θα βρίσκονται πλέον στο δρόμο μόλις “πατήσουν”τα 18!

Το Δίκτυο Δράσης Κοινωνικών Λειτουργών καταδικάζει απερίφραστα τη νέα Κοινή Υπουργική Απόφασης 187634/2023, η οποία θα οδηγήσει σε αστεγία αναπήρους/ες ασυνόδευτους/ες ανήλικους/ες,  μόλις ενηλικιωθούν.

Συναίνεση στο διαδίκτυο και πώς να μιλήσετε για αυτή στα παιδιά line

Το να μάθουμε να ζητάμε άδεια πριν κοινοποιήσουμε μια εικόνα ή να συνειδητοποιήσουμε το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τι σημαίνει όταν αποδεχόμαστε τους όρους και τις προϋποθέσεις μιας εφαρμογής στο διαδίκτυο είναι από τα βασικότερα βήματα διατήρησης του ελέγχου της διαδικτυακής μας ζωής είτε είμαστε ανήλικοι είτε ενήλικοι.

Αυτόνομη ξενάγηση κωφών και βαρήκοων στο Αρχαιολογικό Μουσείο μέσω εφαρμογής

Ο επισκέπτης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης στέκεται μπροστά στην εντυπωσιακή μαρμάρινη θύρα του μακεδονικού τάφου της Αγίας Παρασκευής. Δεν μπορεί να ακούσει τις πληροφορίες που δίνει ο ξεναγός για το έκθεμα, καθώς ανήκει στην κοινότητα των κωφών και βαρηκόων.

Έλληνες μαθητές στην πρώτη θέση του ευρωπαϊκού διαγωνισμού στατιστικής

Την πρώτη θέση στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Στατιστικής που διοργανώνει η Eurostat κατέκτησε ομάδα του Γυμνασίου Χασιώτη της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής στη Θεσσαλονίκη, κερδίζοντας τον τίτλο μεταξύ 1.444 σχολείων, 5.208 ομάδων και 19.388 συνομηλίκων τους από 19 ευρωπαϊκές χώρες. Είναι η πρώτη φορά που ελληνική ομάδα παίρνει το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό της Eurostat.

Το σχολείο του μη αποκλεισμού

Ο δημόσιος λόγος για την εκπαίδευση είναι μονοσήμαντα στραμμένος στην αριστεία, στη διάκριση, τις πανελλαδικές εξετάσεις, στον βαθμολογικό ανταγωνισμό. Την ίδια ώρα πυκνώνουν τα συμπτώματα κοινωνικού αποκλεισμού, η νεανική παραβατικότητα και η διάχυση της βίας σε χαμηλότερες ηλικίες. Δείγμα ότι το σχολείο δεν καταφέρνει να τους χωράει όλους και όλες, δε γίνεται δύναμη κεντρομόλος, ανάχωμα στη σχολική διαρροή, στην αυξητική τάση των “Dropouts”.

ΕΥΖηνΜαθητές και μαθήτριες απ' όλη την Ελλάδα δημιουργούν αφίσες, σκίτσα και κολλάζ για την κλιματική κρίση

Χρησιμοποιώντας μολύβια, ξυλομπογιές, πινέλα και μπογιές, μαθητές και μαθήτριες νηπιαγωγείων, γυμνασίων και λυκείων απ' όλη την Ελλάδα προσπάθησαν να αποτυπώσουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στο περιβάλλον.

Έτσι ενήλικες Ρομά αποκτούν απολυτήριο δημοτικού

Μια ετεροχρονισμένη σχολική μετάβαση μαθητών/τριών ενηλίκων Ρομά από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Κάθε χρόνο σε πολλά σχολεία οργανώνεται ειδικό πρόγραμμα μετάβασης στο Γυμνάσιο για τους/τις μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης Δημοτικού. Αυτή η διαδικασία δεν θεωρείται μόνο ότι είναι μια μετακίνηση στον επόμενο φορέα αγωγής. Δεν είναι μια απλή συνέχεια ή συνέπεια της διαρθρωτικής δομής του εκπαιδευτικού συστήματος. Η μετάβαση σηματοδοτεί μια εξελισσόμενη διαδικασία με κύριο γνώρισμα την προσωπική μοναδική βίωση και αίσθηση αλλαγών που αφορούν την διαδικασία εκπαιδευτικών σχέσεων, τρόπους πρόσκτησης της γνώσης κλπ.