Φανταστείτε αυτό το σενάριο: Μπαίνετε στην κουζίνα και βρίσκετε το παιδί σας με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) να κάθεται στο τραπέζι στέλνοντας με το κινητό μηνύματα στους φίλους του, αντί να κάνει αυτό που του ζητήσατε – να αδειάσει δηλαδή το πλυντήριο πιάτων. Αμέσως ενοχλείστε. Είναι μια δουλειά που έχει αναλάβει το παιδί σας και του υπενθυμίσατε πολλές φορές ότι πρέπει να την κάνει. Και δεν είναι μόνο οι δουλειές στο σπίτι. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ασκήσεις του για το σχολείο και με άλλες δουλειές που απαιτούν προσπάθεια και δεν είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικές. Σκέφτεστε ότι τελικά μπορεί το παιδί σας απλά να είναι τεμπελιάζει. Δυστυχώς, το ίδιο μπορεί να σκέφτονται και οι άλλοι.
Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020
2η Μαθητική Ημερίδα με θέμα «Πόλεις του 21ου αιώνα: σε αναζήτηση της ποιότητας»
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και το 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Αρσάκειο Γυμνάσιο-Λύκειο Θεσσαλονίκης της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας και το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, διοργανώνουν τη 2η Μαθητική Ημερίδα με θέμα «Πόλεις του 21ου αιώνα: σε αναζήτηση της ποιότητας». Η Ημερίδα εντάσσεται στο πλαίσιο του 8ου Παναρσακειακού Μαθητικού Συνεδρίου της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, του οποίου αποτελεί δημιουργική προέκταση και συνέχεια.
“Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα”: Όταν η εκπαίδευση συναντά την αρχιτεκτονική σε σχολεία της Αθήνας
Στο 16ο και στο 77ο Νηπιαγωγείο Αθηνών, πίσω από τα κουκλοθέατρα, τα σπιτοκαλυβάκια και τα τούνελ, η εκπαίδευση συναντά την αρχιτεκτονική δημιουργώντας χώρους μέσα από τους οποίους τα παιδιά μαθαίνουν λέξεις, χρώματα, αριθμούς, φυσικά φαινόμενα. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα» του δήμου Αθηναίων, το οποίο έχει σκοπό να αναβαθμίσει τον σχολικό χώρο, να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, να επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς και να συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών μάθησης. Πρωταγωνιστές σε αυτή τη δράση είναι οι ερευνητές – αρχιτέκτονες του Πολυτεχνείου της Κρήτης, οι παιδαγωγοί αλλά κυρίως τα παιδιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες δηλαδή που συμμετέχουν γνωστοποιώντας τις σκέψεις τους και τις επιθυμίες τους για το ιδανικό σχολείο .
Ο Δήμος Παύλου Μελά: Περιβαλλοντικός διαγωνισμός για μαθητές και ενήλικες
Ο Δήμος Παύλου Μελά διοργανώνει περιβαλλοντικό διαγωνισμό για μαθητές και ενήλικες στο πλαίσιο του Έργου «Ενίσχυση οικολογικής συνείδησης και προώθησης περιβαλλοντικού εθελοντισμού στο Δήμο Παύλου Μελά», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δραματική έκκληση πατέρα – Κατηγορεί τα social media για την αυτοκτονία της κόρης του
Η 14χρονη Molly Russell πέθανε λίγες μέρες πριν από τα γενέθλιά της το 2017, αφού είδε υλικό αυτοκτονίας στο Instagram.
Σε έκθεση του Βασιλικού Κολεγίου Ψυχίατρων επισημαίνεται ότι η αυξημένη χρήση των κοινωνικών μέσων μπορεί να οδηγήσει σε επιδείνωση της ψυχικής υγείας, ιδιαίτερα στα κορίτσια.
Ο Τραμπ καταργεί ό,τι θέσπισε η Μισέλ Ομπάμα: Επιστρέφουν οι πίτσες και οι τηγανητές πατάτες στα σχολεία
Νέους κανόνες που αφορούν τα σχολικά γεύματα προωθεί η αμερικανική διοίκηση, καταργώντας ουσιαστικά την πολιτική υγιεινών μενού που είχε προωθήσει η Μισέλ Ομπάμα.
Οι νέες προτάσεις θα επιτρέπουν στα σχολεία «μεγαλύτερη ευελιξία, επειδή αυτά ξέρουν καλύτερα τα παιδιά», τόνισε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Γεωργίας.
Θεσσαλονίκη: Τα παιδιά "πετάνε" drones μέσω προγράμματος του "Νόησις" !
Μαθητές ηλικίας από 10 έως 13 χρονών εκπαιδεύονται στον χειρισμό drones, στο πλαίσιο του προγράμματος «Γνωριμία με τα Drones 1-Ασημένια Φτερά» που διοργανώνει το κέντρο διάδοσης επιστημών "Νόησις" στη Θεσσαλονίκη, από το Σάββατο 25 Ιανουαρίου.
«Είμαι δυσλεκτικός»: Ένα φιλμ που δείχνει την αγωνία των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
Το μικρού μήκους φιλμ που ακολουθεί δείχνει με έναν καθαρό τρόπο την αγωνία ενός παιδιού με δυσλεξία, το οποίο λόγω διαφορετικών εγκεφαλικών λειτουργιών, αδυνατεί να παρακολουθήσει τα μαθήματα στην τάξη του όπως είναι δομημένα σήμερα και τα οποία απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό εγκεφαλικό σύστημα από το δικό του.
Ο γιος του καθηγητή που πέθανε κυνηγώντας την ευτυχία
Ο 15χρονος Laurent ήταν ένα διακριτικό αγόρι. Ζούσε με τον πατέρα του, έναν καθηγητή μαθηματικών. Πέθανε από το κρύο για τη μόνη πιθανότητα ευτυχίας που του είχε δοθεί: να φύγει μυστικά
Ονομαζόταν Laurent Barthélémy Ani Guibahi. Θα γινόταν 15 ετών τον επόμενο μήνα. Ήταν μαθητής της Γ' Γυμνασίου στο Γυμνάσιο Simone Ehivet Gbagbo στο Yopougon. Και σύμφωνα με το προσωπικό του σχολείου, ήταν ένα αδύναμο και διακριτικό αγόρι. Ένας μαθητής του μέσου όρου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)