«Είναι πολύ αυστηρός», «Είναι κακός μαζί του», «Δεν δείχνει καθόλου κατανόηση», «Το προσβάλλει συνέχεια», «Δεν το βοηθάει καθόλου», «Δεν ενδιαφέρεται για το παιδί μου».
Πολλές φορές οι γονείς των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λένε τις φράσεις αυτές για τους εκπαιδευτικούς των παιδιών τους στις γενικές τάξεις. Αποδέκτες των παραπόνων τους είναι συνήθως οι άλλοι γονείς, οι συγγενείς, οι φίλοι ή οι ειδικοί που υποστηρίζουν το παιδί εκτός σχολείου. Με αυτό τον τρόπο, ωστόσο, αφενός το πρόβλημα δεν λύνεται και αφετέρου δημιουργείται μία ολοένα αυξανόμενη ένταση και ένα αρνητικό κλίμα μεταξύ σχολείου και οικογένειας.