Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

4 κριτήρια για αποτελεσματικές οδηγίες/ κατευθύνσεις στην τάξη

Οι οδηγίες/ κατευθύνσεις που είναι παρατηρήσιμες, καθορισμένες χρονικά, σαφείς και συνοπτικές, εφαρμόζονται εύκολα από τους μαθητές.

Μια από τις πιο σημαντικές, και ταυτόχρονα φαινομενικά σκληρή συμβουλή που μου έδωσε ο διευθυντής μου ήταν αυτή: Αν πολλοί μαθητές δεν ακολουθούν τις οδηγίες σου, το λάθος πιθανότατα δεν είναι δικό τους αλλά δικό σου. Με έκανε αμέσως να επανεκτιμήσω τους τρόπους με τους οποίους έδινα οδηγίες στους μαθητές μου κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Sia: Είμαι μέρος του προβλήματος όχι της λύσης

H διάσημη τραγουδίστρια και τραγουδοποιός Sia σκηνοθέτησε την ταινία «Music», η οποία, όπως είπε, χρειάστηκε οκτώ χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Κατά τη διάρκεια των ακροάσεων για την ταινία, της οποίας συνυπογράφει και το σενάριο, η Sia διδάχθηκε ένα δυσάρεστο μάθημα σχετικά με τη μεροληψία στο Χόλιγουντ.

Κομοτηνή: Μαθήματα Σχολικού Προσανατολισμού σε καιρό κορονοϊού

Τι είναι οι Σχολές Σωμάτων Ασφαλείας; Ποια μαθήματα κάνουν σ’ αυτές τις Σχολές; Πώς ορίζεται το εκπαιδευτικό κομμάτι και πώς το κομμάτι της κατάρτισης; Ποια η επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών; Ποια η εξέλιξή τους; Απαντήσεις σε αυτά και άλλα ερωτήματα θα πάρουν οι συμμετέχοντες σε μια ακόμη διαδικτυακή ενημέρωση που προγραμματίζει το Κέντρο Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Ροδόπης.

Χαμόγελο του Παιδιού: Εκτοξεύτηκαν τα νούμερα για παιδιά σε φτώχεια και σεξουαλικά κακοποιημενα

Εν μέσω πανδημίας αυξήθηκαν τα αιτήματα προς το «Χαμόγελο του Παιδιού», για υποστήριξη σε θέματα υγείας και φτώχειας ανέφεραν οι ψυχολόγοι και ο πρόεδρος της οργάνωσης, Κώστας Γιαννόπουλος κατά την παρουσίαση του απολογισμού δράσεων για το 2020.

Δράση: «Η Ενέργεια Για Ζωή Ταξιδεύει»

Οι 17 στόχοι σε 17 νησιά!!!
Ανακοινώνουμε με μεγάλη μας χαρά την έναρξη του προγράμματος περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Η Ενέργεια Για Ζωή Ταξιδεύει» Energy For Life που υλοποιούμε με την αποκλειστική χορηγία των ΕΛΠΕ Όμιλος Εταιρειών για 8η συνεχή χρονιά.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της Ατζέντας 2030 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τους 17 Στόχους που βρίσκονται στο επίκεντρο της, δημιούργησαμε ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλείο τη Βαλίτσα «ΓΗ 2030». Βασικός στόχος της δράσης μας είναι η εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των παιδιών στους 17 Στόχους.
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, και έχει την υποστήριξη από ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

Οκτώ Παιδικές Βιβλιοθήκες για παιδιά Ρομά και προσφύγων στην Καρδίτσα στηρίζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την ένταξη στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 της δράσης «Δαπάνες λειτουργίας Παιδικών Βιβλιοθηκών για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες στην Καρδίτσα», συνολικού προϋπολογισμού 105.000 ευρώ. Η δράση εντάσσεται στην Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Καρδίτσας με τίτλο «Καρδίτσα, πόλη να ζεις» που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας με 19 έργα συνολικού προϋπολογισμού 8,4 εκατομμυρίων ευρώ.

Πώς θα δείξουμε στο παιδί την αγάπη μας;

Τα πιο ουσιαστικά «δώρα» που μπορούμε να χαρίσουμε στα παιδιά μας είναι η αποδοχή, η σταθερότητα και φυσικά η αγάπη μας. Όταν τα παιδιά νιώθουν ότι παίρνουν αγάπη, μπορούν να αναπτύξουν μια υγιή προσωπικότητα καθώς και να επικεντρωθούν στην εξέλιξη των δεξιοτήτων τους.

Όλοι οι γονείς αγαπάμε τα παιδιά μας, ωστόσο μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολη η εκδήλωση των δυνατών αυτών συναισθημάτων μας. Υπάρχουν λοιπόν μερικοί απλοί τρόποι να δείχνουμε στα παιδιά μας την αγάπη μας καθημερινά.

Αγχος, θλίψη, ρουτίνα, διάσπαση προσοχής στα τηλεμαθήματα

Αρνητικά συναισθήματα βιώνουν –λογικό…– οι εννέα στους δέκα εφήβους, μαθητές γυμνασίου και λυκείου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οπως δείχνει πανελλαδική έρευνα που παρουσιάζει η «Κ», τους λείπουν το σχολείο –βασικός χώρος κοινωνικοποίησής τους–, οι φίλοι τους, οι δάσκαλοί τους. Κυριαρχούν το άγχος (όπως δήλωσε το 71,5% των μαθητών), η ψυχική εξάντληση (63%), η αίσθηση ρουτίνας (55,3%), η θλίψη (44,7%). Τα εξ αποστάσεως μαθήματα ξεκίνησαν πέρυσι τον Μάρτιο, μετά την πρώτη καραντίνα για την αντιμετώπιση της πανδημίας, και πλέον κατά το τρέχον σχολικό έτος είναι ο… κανόνας. Διά ζώσης μαθήματα έχουν γίνει μόνο δύο μήνες στη δευτεροβάθμια. Η τηλεκπαίδευση, όσο κι αν γίνεται καλά από τους εκπαιδευτικούς στους οποίους κοστίζει «χρόνο και χρήμα», αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης διδασκαλία. Χαρακτηριστικά, σχεδόν οι τρεις στους τέσσερις μαθητές (72,6%) δήλωσαν ότι έχουν εμπεδώσει λίγο ή και καθόλου την ύλη που διδάχθηκε στα τηλεμαθήματα.

Άποψη: Ξ.Κουναλακη "Η γονεϊκή αποξένωση και τα παιδιά των γκέι"

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κωνσταντίνος Τσιάρας αγαπάει να επικαλείται αυθαίρετες επιστημονικές έρευνες και έννοιες. Στο νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια, ένα καθαρά νομικό κείμενο, φέρεται ότι εισάγεται ο αμφισβητούμενος διεθνώς όρος «γονεϊκή αποξένωση». Το προαναφερθέν σύνδρομο (PAS) είναι μια αμφιλεγόμενη έννοια, που θεσπίστηκε από τον παιδοψυχίατρο Ρίτσαρντ Γκάρντνερ το 1985. Στην αρχική του διατύπωση ο Γκάρντνερ καταδείκνυε τη μητέρα ως αποκλειστική υπεύθυνη γονιό μιας τέτοιας αποξένωσης, με αποτέλεσμα το σύνδρομο να υιοθετηθεί αβίαστα από ενώσεις δικαιωμάτων των πατεράδων, όπως εξάλλου συμβαίνει και στη χώρα μας ενόψει της κατάθεσης του νομοσχεδίου. Ανεξάρτητα πάντως από την εργαλειοποίηση του όρου, γεγονός είναι πως ειδικοί στους τομείς της ψυχολογίας, των δικαιωμάτων των παιδιών και της νομικής επιστήμης δεν τον αποδέχονται. Το PAS έχει επικριθεί εκτενώς από νομικούς κύκλους και τους ειδικούς της ψυχικής υγείας, που πιστεύουν ότι δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται σε δικαστικές υποθέσεις επιμέλειας τέκνων ούτε από εκπροσώπους της νομικής ούτε της ψυχιατρικής επιστήμης. Αλλωστε ούτε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ούτε η Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρεία αναγνωρίζουν το σύνδρομο.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Δες τη Ζωή Με Άλλα Μάτια”, με άδεια από το Υπουργείο Παιδείας

Η ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», με στόχο την εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών με τη διαφορετικότητα, υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Δες τη Ζωή Με Άλλα Μάτια» στα σχολεία.

Ανάπηρα άτομα συντονίζουν έναν ελεύθερο διάλογο με τους μαθητές και τις μαθήτριες. Μαζί, προσεγγίζουν βιωματικά την πραγματικότητα της αναπηρίας, της προσβασιμότητας και της μοναδικότητας του κάθε ατόμου. Τα παιδιά, ως οι ενεργοί αυριανοί πολίτες, αφυπνίζονται και συνειδητοποιούν την αξία της αλληλοαποδοχής και της αλληλεγγύης.

Διαγωνισμός για νέους επιστήμονες

Το British Council αναζητά το νέο επιστήμονα που θα ξεχωρίσει για το πάθος του και για την επικοινωνιακή του δεινότητα και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο μεγάλο διεθνή τελικό στη Βρετανία!

Το FameLab είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς για την επικοινωνία της επιστήμης στον κόσμο! Ο διαγωνισμός, που διοργανώνεται σε συνεργασία με το HUB Science τα τελευταία 13 χρόνια, έχει αναδείξει και έχει προσφέρει ευκαιρίες εξέλιξης σε δεκάδες νέους και ταλαντούχους επιστήμονες. Περισσότεροι από 7000 ερευνητές έχουν συμμετάσχει στο FameLab International μέχρι στιγμής.

Συμμετοχή στην έρευνα «Ποδόσφαιρο και Θεατές-Φίλαθλοι με αναπηρία: Προσβασιμότητα και Βιωματική Εμπειρία»

Παράταση της έρευνας για τους φιλάθλους στην Ελλάδα (με και χωρίς αναπηρία) με τον τίτλο: «Ποδόσφαιρο και Θεατές-Φίλαθλοι με αναπηρία: Προσβασιμότητα και Βιωματική Εμπειρία».
Τελική ημερομηνία για την έρευνα: ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 15:00 ώρα Ελλάδας.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Λέσβος: Μαθητές και γονείς έκλεισαν σχολείο που θα φιλοξενούσε προσφυγόπουλα

Ο ρατσισμός καλά κρατεί στη Λέσβο, όπου στο χωριό Ίππειος μερικοί μαθητές και αρκετά περισσότεροι γονείς έκλεισαν την Παρασκευή το σχολείο απαιτώντας τη κατάργηση της τάξης «Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας» που φιλοξενεί οκτώ ανήλικα προσφυγόπουλα.

Οι διαμαρτυρόμενοι παρασυρμένοι από ψευδείς αναρτήσεις συγκεκριμένων πολιτικών κύκλων στο διαδίκτυο, υποστηρίζουν ότι στο σχολείο και μέσα στις τάξεις των υπολοίπων παιδιών θα φοιτήσουν 25χρονοι. Κάτι το οποίο δεν είναι αλήθεια αφού το σύνολο των παιδιών, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα stonisi, αφορά εκπαίδευση παιδιών 13 έως 16 ετών (γεννηθέντων από το 2005 έως το 2008).

Στη Βουλή νομοσχέδιο για τη σύσταση Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας

Στη Βουλή κατατέθηκε το βράδυ της Παρασκευής νομοσχέδιο του Υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη.

Με το εν λόγω σχέδιο νόμου επιχειρούνται τρεις παρεμβάσεις:

α) Συστήνεται Εθνική Αρχή Προσβασιμότητας, υπαγόμενη στον Πρωθυπουργό, για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία.

Έλον Μασκ: Εμφυτεύσεις τσιπ σε ανθρώπινους εγκέφαλους μέσα στο 2021 «εάν όλα πάνε καλά»

Εντός του 2021 ενδέχεται να είναι εφικτές οι εμφυτεύσεις τσιπ σε εγκεφάλους ανθρώπων, σύμφωνα με τον Έλον Μασκ.

Δεν είναι μυστικό ότι ο Έλον Μασκ σχεδιάζει την εμφύτευση τσιπ σε ανθρώπινους εγκεφάλους. Ο CEO της Tesla και της SpaceX, δοκίμασε τα συστήματα της Neuralink τον περασμένο χρόνο, και πιο πρόσφατα, εμφύτευσε ένα τσιπ σε πίθηκο, ο οποίος με τη βοήθεια μικροσκοπικών καλωδίων, μπορεί να παίζει video games.

Τα παιδιά πιο ευάλωτα στην ατμοσφαιρική ρύπανση

Η ατμοσφαιρική ρύπανση πλήττει περισσότερο τα παιδιά, αφού εισπνέουν περισσότερους αέριους ρύπους και τοξικά μικροσωματίδια, εξαιτίας χαμηλού ύψους τους.

Οι ρύποι συμπυκνώνονται όσο πλησιάζουν στο έδαφος, εξήγησε ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος και Διευθυντής του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, Παναγιώτης Μπεχράκης, στη συνέντευξη Τύπου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου.

Διαδικτυακή διημερίδα για τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Ελληνικής Γλώσσας

Υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα διοργανωθεί στις 6 και 7 Φεβρουαρίου από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και ομογενειακούς φορείς στo πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Ελληνικής Γλώσσας η διαδικτυακή διημερίδα «Κτήμα ες αεί»: «Ελληνική Γλώσσα και Ελληνικός Πολιτισμός παρακαταθήκη 40 αιώνων». Η 9η Φεβρουαρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας, ημέρα μνήμης του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού.