Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015

Αποτελεσματικές διδακτικές μέθοδοι για άτομα με Νοητική Καθυστέρηση.

Τα παιδια με Νοητική Καθυστέρηση στις γενικές τάξεις αποτελούν μία πραγματικότητα, την οποία καλούμαστε εμείς οι εκπαιδευτικοί να διαχειριστούμε προς όφελος όλων των παιδιών. Ποιες διδακτικές μεθόδους μπορούμε να υιοθετήσουμε ώστε τα παιδιά με Νοητική Καθυστέρηση να εκμεταλλευτούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες; 

Πόσο καλά είναι προετοιμασμένο το σχολείο ακόμη και από το δημοτικό για να αντιμετωπίσει ένα διαβητικό παιδί;

Σήμερα, από το δημοτικό κιόλας τα παιδιά διδάσκονται και κατέχουν γνώσεις σε θέματα διατροφής. Γνωρίζουν για την παχυσαρκία και για τιςσωστές διατροφικές συνήθειες. Γνωρίζουν όμως έννοιες, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης και πώς αντιμετωπίζεται. Πόσο έτοιμο είναι το το σχολείο και ιδιαίτερα το δημοτικό για να αντιμετωπίσει έναδιαβητικό παιδί;

Πιο έξυπνα τα πρωτότοκα παιδιά σύμφωνα με γερμανική μελέτη

Η σειρά γέννησης επηρεάζει τον δείκτη ευφυΐας του ατόμου υποστηρίζουν γερμανοί ερευνητές, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS). Έτσι, το πρωτότοκο παιδί τείνει να είναι εξυπνότερο από τα επόμενα. 

Η καθηγήτρια που έβαλε στους μαθητές το "μικρόβιο" της επιχειρηματικότητας

Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς, οι μαθητές του Α’ Λυκείου Αρσακείου Ψυχικού συνωστίζονται γύρω από την καθηγήτρια του σχολείου, Αγγελική Ζήση. Διεκδικούν μια θέση στο πρόγραμμα που διδάσκει, την «Εικονική Επιχείρηση», καθώς η δημιουργία καινοτόμων μαθητικών επιχειρήσεων έχει αποκτήσει μεγάλη δυναμική στο συγκεκριμένο σχολείο και όχι μόνο. Η κ. Ζήση έβαλε στα παιδιά το «μικρόβιο» της επιχειρηματικότητας, με αποτέλεσμα να ανυπομονούν να έρθει σειρά τους να στήσουν τη δική τους επιχείρηση.