Σε άρθρο της 20ης Δεκεμβρίου 2009, στην εφημερίδα "The New York Times", ο Benedict Carey αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο η γνωστική ψυχολογία βοηθά να βελτιώσουν τις ικανότητές τους οι μικροί μαθητές.
Το άρθρο ξεκινά με τη διαπίστωση ότι "στο μεγαλύτερο τμήμα του περασμένου αιώνα, εκπαιδευτικοί και πολλοί επιστήμονες πίστευαν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να μάθουν μαθηματικά, πριν από την ηλικία των πέντε χρόνων, ότι ο εγκέφαλός τους απλώς δεν ήταν έτοιμος.
Ωστόσο, πρόσφατες μελέτες έχουν ανατρέψει εκ βάθρων αυτή την άποψη- αυτή και μια σειρά άλλων απόψεων για τη γεωμετρία, την ανάγνωη, τη γλώσσα και τον αυτοέλεγχο στη σχολική αίθουσα. Τα ευρήματα, κυρίως, από τον τομέα της γωνστικής νευροψυχολογίας, βοηθούν να αποσαφηνιστεί, πότε ο νεαρός εγκέφαλος είναι σε θέση να συλλάβει βασικές έννοιες..."
Το άρθρο μεταφρασμένο στα ελληνικά υπάρχει διαθέσιμο εδώ, ενώ σε αυτήν την ιστοσελίδα μπορείτε να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα Building Blocks που αναφέρεται μέσα στο κείμενο.