Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

Πώς τα σχολεία διδάσκουν περιφρόνηση για τα χοντρά άτομα και τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό

Favianna Rodriguez

 «Γιατί δεν προσπαθείτε να χάσετε λίγο βάρος;» ψιθύρισε ένας μαθητής μου. Και παρόλο που ήταν ένας ψίθυρος, ένιωσα τα λόγια του να κόβουν τον αέρα και να με διαλύουν. Αυτή η φράση προσπάθησε να με βγάλει από τον εαυτό μου, τον ενήλικα εαυτό μου, τη δασκάλα και  επεδίωξε να με στείλει ξανά στον δωδεκάχρονο εαυτό μου, ένα θλιμμένο και φοβισμένο χοντρό παιδί στο σχολικό εστιατόριο. Ευτυχώς, είμαι γερή και χοντρόπετση και, παρά το σοκ μου, παρέμεινα όρθια.

«Για να κινηθούμε παίζουμε… τέτρις»

«Μαθαίνουμε συνεχώς να ξεπερνάμε τα εμπόδια και να βρίσκουμε λύσεις. Δεν γίνεται, και σίγουρα δεν θέλουμε να εγκλωβιστούμε». Ο Νίκος Φύτρος, αθλητής στην ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού AμεΑ, συνοψίζει τη στάση που έχει αναπτύξει απέναντι σε ένα εχθρικά δομημένο περιβάλλον το οποίο καλείται να αντιμετωπίσει σε καθημερινή βάση.

Πανελλήνιο βραβείο στο 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας

Πανελλήνιο βραβείο απέσπασε το 1ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας το οποίο συμμετείχε σε μαθητικό διαγωνισμό με θέμα «Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;». Το σχολείο απέσπασε το 2ο βραβείο στον διαγωνισμό, με τους μαθητές να χαρτογραφούν την προσβασιμότητα από τη στάση του λεωφορείου μέχρι το σχολείο τους αλλά και μέσα στο σχολικό προαύλιο, και μπήκαν στα παπούτσια ατόμων με αναπηρίες, κάνοντας χρήση αναπηρικού αμαξιδίου.

Ύψος: Η διατροφή που κόβει πόντους από το ανάστημα των παιδιών και αποδυναμώνει τα οστά

Τα παιδιά που ακολουθούν τις μοντέρνες vegan διατροφές είναι πιο κοντά σε ύψος και με πιο αδύναμα οστά, υποστηρίζει νέα μελέτη. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα παιδιά ηλικίας πέντε έως 10 ετών που ακολουθούσαν φυτικές διατροφές ήταν κατά μέσο όρο τρία εκατοστά κοντύτερα από εκείνα που κατανάλωναν κρέας. Επιπλέον, τα οστά τους ήταν μικρότερα και λιγότερο δυνατά, γι’αυτό και διέτρεχαν κίνδυνο καταγμάτων και οστεοπόρωσης αργότερα στη ζωή.

Δήμος Γλυφάδας: Ξεκινούν τα πρώτα μαθήματα οδικής ασφάλειας για τους μικρούς οδηγούς

Όλα είναι έτοιμα και τα παιδιά μπορούν από σήμερα, Τετάρτη, να πάρουν τα πρώτα τους μαθήματα σε θέματα οδικής ασφάλειας.

Ο Δήμος Γλυφάδας μαζί με τη λειτουργία του νέου πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής, ξεκινάει και μαθήματα εκπαίδευσης των μικρών οδηγών με ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια που διαθέτει δωρεάν και είναι διαθέσιμα κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 17:30 έως τις 20:30. Η εκπαίδευση διαρκεί 30 λεπτά.

Κατερίνη: Όταν το μουσείο… πάει στον μαθητή μέσω της τεχνολογίας

Μια μοναδική εμπειρία, εξερευνώντας τον «κόσμο των αρχαίων Ελλήνων Θεών», μέσα από την επαυξημένη πραγματικότητα βιώνουν καθημερινά δεκάδες μαθητές σχολείων – όλων των βαθμίδων, που επισκέπτονται την Αστική Σχολή.

Ενστάσεις από τους εκδότες για το πολλαπλό βιβλίο

Την πρόθεσή τους να απέχουν από το νέο σύστημα του πολλαπλού βιβλίου που θα εφαρμοστεί στα σχολεία από το 2024 δηλώνουν η Ένωση Ελληνικού Βιβλίου και ο Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων.

Σε οκτασέλιδη επιστολή που έστειλαν αμέσως μετά τις εθνικές εκλογές στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής αναφέρουν ότι ενώ είναι θετικοί στο σύστημα του πολλαπλού βιβλίου, ωστόσο δεν πληρούνται τέσσερις βασικές προϋποθέσεις όπως αυτό έχει καθοριστεί από το υπουργείο Παιδείας.

Η συμμετοχή του ΕΕΕEΚ Λιβαδειάς στο Erasmus+ΚΑ1

Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ) Λιβαδειάς σας προσκαλεί την Πέμπτη 01/06/2023 στις 11.00 π.μ. στην εκδήλωση για την διάχυση αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 που υλοποίησε το σχολείο μας στη Φιλανδία και την Εσθονία: «Στρατηγικές προώθησης της αλλαγής και της καινοτομίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση»

Πάρκο Τσέπης από το ΕΠΑΛ Μεσσήνης

Στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ -Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ» το ΕΠΑΛ Μεσσήνης, το σχολικό έτος 2022-2023, υλοποίησε το Σχέδιο Δράσης του «Τo Δικό μας Πάρκο Τσέπης».

«Στρωμένη» δουλειά, παιδικό όνειρο ή ασφαλείς σπουδές;

Πόσοι από εμάς κάνουμε αυτό που ονειρευόμασταν; Κάτι στο οποίο είμαστε στ’ αλήθεια καλοί και μας επιτρέπει να αναπτύξουμε όλη τη βεντάλια των δυνατοτήτων μας; Και πόσοι από εμάς ακολουθήσαμε μια «έτοιμη», «στρωμένη» δουλειά, αυτό που επέλεξαν για εμάς οι γονείς μας, περίμενε από εμάς η κοινωνία ή απλώς αυτό που μας προσέφερε ασφάλεια βάζοντας τα παιδικά μας όνειρα στην άκρη; Η ανοιξιάτικη ανηφόρα ως τις Πανελλήνιες αποτελεί για όλους μας ευκαιρία για αναστοχασμό, μήπως γι’ αλλού κινήσαμε κι αλλού η ζωή μας πήγε;