Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Πώς μπορούμε να μάθουμε σε παιδιά με Αυτισμό να κυκλοφορούν στο δρόμο με ασφάλεια (5 συμβουλές).

Το πάθος μου είναι να ενδυναμώνω τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειές τους με δεξιότητες και γνώσεις που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής τους. Για αυτό είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα μοιραστώ μαζί σας συμβουλές και στρατηγικές που θα κρατήσουν το παιδί σας ασφαλές στο δρόμο. 

Το να μάθει κανείς να κυκλοφορεί στον πραγματικό κόσμο περιλαμβάνει πολλές σύνθετες δεξιότητες που μερικές φορές θεωρούμε δεδομένες. Για παράδειγμα, το να μάθουμε να αποφασίζουμε αν είναι ασφαλές να διασχίσουμε το δρόμο προϋποθέτει την ικανότητα να προσέχει κανείς όσα συμβαίνουν γύρω του, την ικανότητα να διακρίνει τα κινούμενα από τα ακίνητα οχήματα, την ικανότητα να αναγνωρίζει τα φανάρια στην διάβαση που σου δείχνουν ότι μπορείς να περάσεις και πολλά άλλα. Σε μερικές περιπτώσεις απαιτείται ακόμα πιο αναπτυγμένη ικανότητα επίλυσης προβλημάτων καθώς το φανάρι λέει ότι μπορείς να περάσεις, αλλά ένας μοτοσικλετιστής εξακολουθεί να κινείται προς το μέρος σου και θα πρέπει να αναγνωρίσεις ότι το κινούμενο όχημα σε πλησιάζει και θα πρέπει να σταματήσεις και να περιμένεις να περάσει. Επομένως, από πού αρχίζουμε; 

Γονείς, παιδιά, κινητό: Επικίνδυνη «τριγωνική» σχέση

Τα πρώτα χρόνια τησ ζωής ενός παιδιού είναι καθοριστικά για το συναισθηματικό δέσιμο. Όταν όμως οι γονείς είναι συγκεντρωμένοι συνεχώς στο κινητό τότε τα παιδιά ίσως αντιμετωπίσουν προβλήματα συγκέντρωσης και προσοχής.

Στο λεωφορείο μια νεαρή μητέρα συγκεντρωμένη στο κινητό της δεν βλέπει ότι το μωρό της στο καρότσι αναζητεί μάταια το βλέμμα της. Σε μια παιδική χαρά ένα τρίχρονο κοριτσάκι στη κορυφή της τσουλήθρας ψάχνει με τη ματιά της την επιβεβαίωση των γονιών της, αλλά εκείνοι κοιτούν το κινητό του. Καθημερινές σκηνές, μέρος πια της ζωής μας.

Σχολεία Ειδικής Αγωγής: Οι εγκύκλιοι επαναλειτουργίας τους – Οδηγίες ΕΟΔΥ

Tους κανόνες επαναλειτουργίας των ειδικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζει το πυουργείο Παιδείας με σχετικές εγκυκλίους που εξέδωσε σήμερα Πέμπτη.

Σε αυτές αναφέρονται οι προϋποθέσεις ασφαλούς διεξαγωγής των μαθημάτων, με λεπτομερή αναφορά στις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης, τη διαρρύθμιση των αιθουσών και το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Δημοτικά σχολεία: Πώς ανοίγουν τη Δευτέρα - Τι ισχύει για τους εργαζόμενους γονείς

Στα θρανία επιστρέφουν τη Δευτέρα οι μικροί μαθητές των δημοτικών σχολείων.

Αρχικά, όσον αφορά στα ολοήμερα, θα παραμείνουν κλειστά -τουλάχιστον για την πρώτη εβδομάδα της επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων- ωστόσο, η κατάσταση θα επαναξιολογηθεί.
Διευκολύνσεις για τους εργαζόμενους γονείς

Οργή για τους YouTubers που γύριζαν βίντεο με υιοθετημένο μωρό και μετά το έδωσαν σε άλλη οικογένεια

Θύελλα επικρίσεων έχει ξεσπάσει στις ΗΠΑ κατά ζεύγους που κατέγραφε, σε δημοφιλή λογαριασμό του YouTube, τη ζωή του με το μωρό με αυτισμό που είχε υιοθετήσει από την Κίνα, μετά την αποκάλυψη πως έδωσαν το γιο τους σε άλλη οικογένεια. 

«Ο κρυμμένος θησαυρός»: Ενα παραμύθι για παιδιά που κάνει τη ζωή των μεγάλων καλύτερη

Το παραμύθι«Ο κρυμμένος θησαυρός» μιλάει για τη δύναμη της θέλησης και των χρωμάτων στη ζωή μας

Το νέο παραμύθι του δημοσιογράφου, Βασίλη Κάργα, με τίτλο «Ο κρυμμένος θησαυρός», κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Ελληνοεκδοτική» με υπέροχη εικονογράφηση από την Μαρία Μανουρά.

ΠΟΕΔΗΝ: Ζητά ειδική μοριοδότηση για παιδιά υγειονομικών

Να ληφθεί μέριμνα για τα παιδιά υγειονομικών και προνοιακών υπαλλήλων που είναι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2020 ζητά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

Μια ημέρα μετά την ανακοίνωση του προγράμματος για τα ειδικά μαθήματα των Πανελλήνιων 2020, η ΠΟΔΕΗΝ απέστειλε επιστολή προς τους υπουργούς και υφυπουργούς Βασίλη Κικίλια, Βασίλη Κοντοζαμάνη, Γιάννη Βρούτση και Νίκη Κεραμέως.

Προβολή: HRH Princess Beatrice Made By Dyslexia Interview

Εκπαιδευτικό ν/σ: Διαγωγή, εισαγωγή κόντρα μαθήματος, περισσότερα εξεταζόμενα – Ολες οι αλλαγές

Ριζικές αλλαγές σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης φέρνει το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες στη Βουλή καθώς εισάγονται μία σειρά από διατάξεις που αλλάζουν το τοπίο στα σχολεία.

Ειδικότερα, επαναφέρεται η διαγωγή στους τίτλους σπουδών, εισάγεται πιλοτικά το μάθημα των Αγγλικών μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων, ενώ στο γυμνάσιο αυξάνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα από 4 σε 7.

Νέα ρύθμιση σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών στην παράλληλη στήριξη

Νέα διάταξη αναφορικά με την πρόσληψη αναπληρωτών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην παράλληλη στήριξη

Η ισχύουσα ρύθμιση της παρ. 2 του άρθρου 46 του ν. 4264/2014, με την οποία αντικαταστάθηκαν το δεύτερο και τρίτο εδάφιο της περίπτωσης 11 της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 4229/2014 (Α΄8), προβλέπει ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την παράλληλη στήριξη γίνονται υποχρεωτικά με συμβάσεις μειωμένου ωραρίου.

«Ανοιχτά παράθυρα» και μουσικές «Ημέρες καραντίνας» από το 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου- Κορδελιού

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020, ώρα 13:22. Οι μαθητές του 6ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου- Κορδελιού ανταλλάσσουν τις τελευταίες κουβέντες της ημέρας προτού αναχωρήσουν για το σπίτι. «Τι θα φας σήμερα;», ρωτάει κάποιος. «Μπάμιες και τις σιχαίνομαι...», έρχεται αυθόρμητα η απάντηση από τον απέναντι. «Εγώ σήμερα έχω προπόνηση και βαριέμαι», ανταπαντά ένας άλλος μαθητής.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020. Το σχολείο κλείνει, τα σχέδια «παγώνουν», ελέω κορονοϊού, τα παιδιά δεν βλέπουν τους φίλους τους και η ζωή τους περνάει στη ρουτίνα της καραντίνας...

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού: Περιπέτεια στο Μουσείο!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού: Περιπέτεια στο Μουσείο!, τον οποίο διοργανώνουμε για πρώτη φορά φέτος και ευελπιστούμε να συνεχιστεί και να γίνει σημείο αναφοράς!

Οι συμμετοχές ήρθαν απ’ όπου μπορεί να φανταστεί κανείς και περιείχαν περιπέτεια, μυστήριο και βέβαια πολλά Μουσεία εντός αλλά και εκτός Ελλάδος! Μουσεία πραγματικά και μουσεία της φαντασίας.