
Αυτό είναι εύκολο να το δει κανείς, όταν παρατηρεί έναν έφηβο να κάνει ρυθμίζει τα έξοδά του για να εξοικονομήσει εισιτήρια για συναυλίες ή έναν προέφηβο να υπολογίζει την ποσότητα γάλακτος για να φτιάξει στιγμιαία μακαρόνια και τυρί. Έτσι, όταν οι μαθητές λένε ότι μισούν τα μαθηματικά και ότι απλώς δεν είναι «μαθηματικά μυαλά», η πραγματικότητα είναι ότι αυτό στο οποίο πιθανώς αντιδρούν είναι το να αισθάνονται «σύγχυση, εκφοβισμό και αμηχανία» από τις εμπειρίες τους στο μάθημα μαθηματικών, λέει ο βετεράνος καθηγητής μαθηματικών και ιδρυτής του Mathnasium Λάρρυ Μάρτινεγκ. «Σκεφτείτε το εξής: δεν νομίζω ότι κανείς μισεί να ξέρει πώς να παίζει είκοσι-μία, ή Μονόπολη, ή πώς να βρίσκει μια καλή ευκαιρία στην αγορά αυτοκινήτου».