Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Αφήστε τα παιδιά να παίξουν περισσότερο

«Πολλοί αναρωτιούνται πώς οι κινέζοι γονείς καταφέρνουν να μεγαλώνουν παιδιά που σημειώνουν επιτυχίες (...). Πώς πρωτοπορούν στη μουσική. Θα σας πω εγώ διότι το έκανα με τα παιδιά μου», περιγράφει στην εφημερίδα «Wall Street Journal» η κινεζικής καταγωγής πανεπιστημιακός Εϊμι Τσούα, μητέρα δύο κοριτσιών, που έγινε διάσημη για το βιβλίο με συµβουλές προς γονείς «Battle hymn of the Tiger Mother» («Υμνος μάχης της Μητέρας Τίγρης»). ∆εν επιτρέπει στις κόρες της: Να δουν τηλεόραση ή να παίξουν παιχνίδια στον υπολογιστή. Να παίξουν σε ένα θεατρικό του σχολείου. Να μην είναι πρώτες στα μαθήματα. Οπως τονίζει, οι κινέζες μητέρες περνούν 10 φορές περισσότερο χρόνο μαζί με τα παιδιά τους για τη μελέτη τους σε σύγκριση με τις μητέρες του δυτικού κόσμου.

Διαβάστε στο άρθρο της εφημερίδας Τα Νέα τις απόψεις των Ελλήνων γονέων σχετικά με την απαγόρευση ή μη των εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

Εκδηλώσεις Μαρτίου 2011 στο Public Θεσσαλονίκης

Πρόσωπα: Ρόζα Ιμβριώτη

Μια πρωτοπόρος εκπαιδευτικός και ερευνήτρια, η Ρόζα Ιμβριώτη, έγινε για πρώτη φορά αντικείμενο ενδελεχούς ιστορικής έρευνας, η οποία αποκαλύπτει πως το μάθημα της Ιστορίας στο σχολείο ήταν ήδη τη δεκαετία του 1920 αντικείμενο σκληρών ιδεολογικών αντιπαραθέσεων. 

«Ωκεανίδα-Στοκ»: Εκποίηση λογοτεχνικής περιουσίας!

Μια όμορφη πρωτοβουλία πήραν οι υπεύθυνοι των εκδόσεων «Ωκεανίδα», που αποφάσισαν να αξιοποιήσουν τα σκονισμένα βιβλία, τα οποία στοιβάζονται στην αποθήκη τους. Τα παλιά, καλά, χιλιοδιαβασμένα βιβλία των εκδόσεων διατίθενται σε πολύ χαμηλές τιμές για όσους «βιβλιοφάγους» ενδιαφέρονται να γυρίσουν προς τα πίσω τις σελίδες του χρόνου.

Ψυχολογικό Εργαστήρι με ελευθερη είσοδο..στη ΧΑΝΘ

Για 1η χρονιά φέτος, οι Συμβουλευτικοί Ψυχολόγοι Λία Μητσέα & Κατερίνα Μύρβαλη (Ψυχολογικό Εργαστήρι) μοιράζονται μαζί σας πληροφορίες και συζητούν θέματα ψυχολογίας.
Οι ομιλίες γίνονται στα πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς της ΧΑΝΘ, στην αίθουσα Σεμιναρίων, ημέρα Δευτέρα 6:00-8:00μμ με ελεύθερη είσοδος για το κοινό.