Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Προβολή: Be my Eyes



Υπ. Εργασίας: Κατασκηνωτικό πρόγραμμα για παιδιά, ΑμεΑ και ηλικιωμένους

Μετά την υπογραφή των σχετικών αποφάσεων από την Αναπληρώτρια Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, ξεκινά η προετοιμασία για το πρόγραμμα κατασκηνώσεων που απευθύνεται σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (παιδιά και ηλικιωμένοι με χαμηλά εισοδήματα ή που έχουν ανάγκη φροντίδας και παιδιά ή ενήλικες ΑμεΑ). 

Σχολικές Εξετάσεις: Συμβουλές «επιβίωσης» από την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Για μια ακόμη χρονιά, χιλιάδες μαθητές και μαζί μ’ αυτούς και οι οικογένειες τους δοκιμάζονται ψυχολογικά από τη διαδικασία των ενδοσχολικών και πανελλαδικών εξετάσεων.

Ο ψυχολόγος της Γραμμής 115-25 της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί»,Δρ Λευτέρης Πετρόπουλος, μίλησε στο in.gr για τον τρόπο διαχείρισης του άγχους από το παιδί και τους γονείς και πόσο αποδεκτή είναι η αποτυχία.

VR περιήγηση για παιδιά στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών

To Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία την Πέμπτη 7 Ιουνίου αφήνει την Πλατεία Κλαυθμώνος και «μετακομίζει» για μία ημέρα στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας, προσφέροντας μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία. Μέσω Γυαλιών Εικονικής Πραγματικότητας και μιας ειδικά διαμορφωμένης ψηφιακής περιήγησης (VR tour) η επίσκεψη στο Μουσείο γίνεται πιο εύκολη από ποτέ. 

Στο Δημοτικό Σχολείο Θραψανού το πρώτο βραβείο μουσικής σύνθεσης

Ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2018 η κρίση των εργασιών της συμμετοχής των Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών, που υλοποιήθηκε με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα-διαγωνισμό με τίτλο:

«Ποντιακός Ελληνισμός : Μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον».

Μια γιορτή για τα ειδικά σχολεία του Πειραιά

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή η εκδήλωση για τα παιδιά των 13 Ειδικών Σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, στον Πολυχώρο «Μάνος Λοϊζος» (Μηχανική Καλλιέργεια).

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από την Περιφέρεια Αττικής με τη συνεργασία του Δήμου Νίκαιας - Αγ. Ι. Ρέντη συμμετείχαν περισσότεροι από 650 μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και εθελοντές που βοήθησαν στην επιτυχία της γιορτής. Όλοι μαζί απόλαυσαν ένα πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα με θεατρικά δρώμενα, παιχνίδια με εμψυχωτές, κεράσματα και αναμνηστικά δώρα.

Ξεχάστε ότι έχετε παιδιά (στο Facebook)…

Ο πειρασμός είναι μεγάλος. Χαμόγελα, γλύκες, νάζια, αγκαλιές, από το καμάρι σας – κρίμα να τις χάσουν φίλοι διαδικτυακοί και συγγενείς. Αδικο να μην τις μοιραστείτε, δηλώνοντας ξανά και ξανά την καθημερινή ευτυχία του ανθρώπου που κάποτε έγινε γονιός. Οταν το κάνετε, άλλωστε, τα likes πέφτουν βροχή. Τίποτε -ούτε η πιο φαρμακερή ατάκα για τα γκολ που έχασε ο Κάριους ούτε τα πιο αστεία μιμίδια- δεν μπορούν να συναγωνιστούν το φαφούτικο γελάκι ενός βρέφους, τα ακκίσματα μιας δεσποινίδος ετών τριών, τα κατορθώματα ενός πιτσιρίκου στα τέσσερα.

Άποψη: Π.Μανδραβέλης "Ανακατωσούρα (πάλι) στις εξετάσεις"

Αντε πάλι! Επανέρχονται οι «δέσμες» στις Πανελλήνιες (ή μήπως είναι Πανελλαδικές τώρα;) τις οποίες είχε καταργήσει ο Γεράσιμος Αρσένης για να τις κάνει «κατευθύνσεις» και αυτές κάποια στιγμή έγιναν «κύκλοι μαθημάτων», απέκτησαν συντελεστές βαρύτητας για να καταργηθούν αργότερα. Οι μαθητές εξετάζονται σε τέσσερα, άλλοτε σε έξι και μερικές φορές σε εννιά μαθήματα· αναλόγως τα κέφια κάθε υπουργού. Οι εξετάσεις κάποιες χρονιές γίνονταν και στη Β΄ Λυκείου κι άλλες φορές μόνο στην Γ΄. Κάποτε ο βαθμός πρόσβασης ήταν το 10. Κάποιοι πιο συμπονετικοί υπουργοί το πήγαιναν στο 9,5 κι όσοι είχαν μεγάλη καρδιά, άφηναν τους σπουδαστές να μπαίνουν με λευκές κόλλες.

Σκέψεις μιας θεατρολόγου-εκπαιδευτικού που διδάσκει από το 2004 για το μέλλον του θεάτρου στο ελληνικό δημόσιο σχολείο

Είναι ξεκάθαρο πια ότι το μάθημα της θεατρικής αγωγής στο ελληνικό δημόσιο σχολείο αντιμετωπίζεται ως παρίας. Εκπαιδευτικοί ΠΕ 32 (θεατρολόγοι) και 18.41 ( ηθοποιοί) -πλέον ενοποιημένος κλάδος ΠΕ91 - που διδάσκουν 20, 18 , 14 χρόνια ως ωρομίσθιοι αρχικά και πλέον από το 2010 ως αναπληρωτές ( οποία αναβάθμιση !) τρέχουν για χρόνια από σχολείο σε σχολείο, από χωριό σε χωριό, από νησί σε νησί κι από πόλη σε πόλη – προσωπικά έχω εργαστεί ως ωρομίσθια (12 ώρες την εβδομάδα) σε χωριά του ν. Μεσσηνίας , του ν. Πιερίας, στο δημοτικό σχολείο του στρατοπέδου - καταυλισμού Καποτά στο Μενίδι Αττικής, σε διάφορα σχολεία του Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και πλέον σαν αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου στα Δωδεκάνησα - για να φέρουν σε επαφή με το θέατρο τα παιδιά και των πιο απομακρυσμένων ή δύσκολων σημείων του Ελλαδικού χώρου.