Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Η τάξη του μέλλοντος;

Η πρόταση του Gollifer Langston Architects, ενός αρχιτεκτονικού γραφείου στο Λονδίνο, για τις «Τάξεις του Μέλλοντος» προέκυψε από την ιδέα να δημιουργηθεί ένα πρότυπο αίθουσας που θα μπορούσε να εξοπλιστεί με προηγμένες ΤΠΕ και το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να τοποθετείται γρήγορα, με ασφάλεια και με χαμηλό κόστος. Το πρότυπο αυτό θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει την τάξη οπουδήποτε (κυριολεκτικά). Επίσης, το πλαϊνό μέρος μπορεί να αξιοποιηθεί για την προβολή εκπαιδευτικών ταινίων κλπ, σαν κινηματογράφος. Πού θα κάνετε σήμερα το μάθημά σας;

Εκδήλωση: "Από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο..."

Το "ΚΟΠΕΡΤΙ" σε συνεργασία με τα "ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" σας προσκαλεί τη Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου στις 6:30 μ.μ. στην ενημερωτική συνάντηση με θέμα: "Από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο..."

Σεμινάριο Κατανόησης του Αυτιστικού Τρόπου Σκέψης

Ο σύλλογος Έλληνες Ενήλικες Αυτιστικοί Asperger και ΥΛΑ διοργανώνει σεμινάριο Κατανόησης του Αυτιστικού Τρόπου Σκέψης στις 19 Μαρτίου 2011. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη θεματολογία, το κόστος συμμετοχής και τον τρόπο εγγραφής, αλλά και το πλόύσιο έργο του συλλόγου,  μεταβείτε στην ιστοσελίδα του.

Το εύλογο παράπονο του σωματείου διερμηνέων ελληνικής νοηματικής (ΣΔΕΝΓ)

Η συνεργασία ανάμεσα στους κωφούς και τους διερμηνείς νοηματικής γλώσσας είναι μονόδρομος. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, ο μονόδρομος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Αντλώντας και αξιολογώντας στοιχεία και πληροφορίες από το Σωματείο Διερμηνέων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΣΔΕΝΓ), οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι οι Ελληνες διερμηνείς αδικούνται/υποτιμούνται ποικιλλοτρόπως ως άνθρωποι, επιστήμονες και επαγγελματίες...