Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Κοινωνικές και συναισθηματικές δυσκολίες παιδιών με Δυσλεξία.

Κανείς δεν ξέρει πόσο σκληρά προσπαθεί ένα άτομο με Δυσλεξία. Η απογοήτευση/θυμός/ εκνευριμός των παιδιών με Δυσλεξία συχνά πηγάζει από την αδυναμία τους να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των άλλων. Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί βλέπουν ένα έξυπνο, ενθουσιώδες παιδί που δεν μπορεί να μάθει να διαβάζει και να γράφει. Συνέχεια, τα παιδιά με Δυσλεξία και οι γονείς τους ακούνε την φράση: «Είναι τόσο έξυπνο παιδί. Αν προσπαθούσε περισσότερο...» Η ειρωνεία είναι ότι κανείς δεν ξέρει πόσο σκληρά προσπαθεί πραγματικά ένα άτομο με Δυσλεξία.

Ο πόλεμος των μαμάδων στα αμερικανικά σχολεία

Kαι μόνο από περιέργεια, κάντε μια αναζήτηση στο Google στη φράση «μάχες σε σχολικές επιτροπές». Οι τίτλοι από ρεπορτάζ και βίντεο μοιάζουν κάπως έτσι: «Ξέσπασε φιλονικία στη σχολική συνάντηση για τη συζήτηση σχετικά με τα δικαιώματα των τρανς και της φυλετικής θεωρίας». «Επιχειρήματα στο σχολικό συμβούλιο προκειμένου να συζητηθεί η χρήση μάσκας στο σχολείο», «Χειροπέδες σε μητέρα μετά το σχολικό συμβούλιο», ακόμη και «Οι συγκρούσεις σε σχολικό συμβούλιο του Τέξας οδηγούν σε απειλές θανάτου».

Εκδόσεις Μεταίχμιο: Κανένα σχολείο χωρίς βιβλίο

Με σύνθημα «Κανένα σχολείο χωρίς βιβλίο» οι εκδόσεις Μεταίχμιο στηρίζουμε έμπρακτα τις σχολικές βιβλιοθήκες όλης της Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου.
20 τυχερά σχολεία (5 νηπιαγωγεία, 5 δημοτικά, 5 γυμνάσια και 5 λύκεια), που θα προκύψουν από κλήρωση, θα λάβουν εντελώς δωρεάν δεκάδες τίτλους βιβλίων για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης τους.

Νηπιαγωγεία του Πειραιά εντυπωσίασαν τον ΟΟΣΑ

Τα νηπιαγωγεία του Πειραιά εντυπωσιάζουν τον ΟΟΣΑ. Οι ιστορίες για τον πολίτη του κόσμου, όπως τις διαμόρφωσαν οι μικροί μαθητές νηπιαγωγείων από τον Πειραιά, περιλαμβάνονται στην τελευταία έκδοση που ανακοινώθηκε μόλις προ ημερών στο Pisa Global Conference Forum 2022 του ΟΟΣΑ, όπου παρουσιάστηκαν διεθνείς εκπαιδευτικές πρακτικές σχετικά την καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων του πολίτη του κόσμου, που ξεχώρισαν για τη δυναμική τους.

Κανονισμός Λειτουργίας Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 892 – 25.02.2022 η Απόφαση υπ. αριθμ. Υ 5 του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον Κανονισμό Λειτουργίας της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας.

Ξεκινούν την Τρίτη οι πολυήμερες εκδρομές- Εκκρεμούν απαντήσεις από το υπ. Παιδείας

Αίρεται από την Τρίτη 1η Μαρτίου το μέτρο της απαγόρευσης των σχολικών εκδρομών ή επισκέψεων ,τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό, η οποίες περιλαμβάνουν και διανυκτέρευση .

Ήδη πάρα πολλά Γυμνάσια και Λύκεια έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους ή βρίσκονται στη διαδικασία έγκρισης πολυήμερων εκδρομών.

Η πραγματοποίηση πολυήμερων εκδρομών επιτρέπεται υπό την προϋπόθεση επίδειξης αρνητικού rapid test ή αρνητικού PCR test που πραγματοποιείται εντός των τελευταίων σαράντα οκτώ (48) ωρών πριν από την αναχώρηση.

Η σχολική βία μέσα από τα μάτια των εκπαιδευτικών

Η λεκτική βία είναι η πιο κοινή μορφή βίας στα σχολεία μεταξύ εφήβων, σύμφωνα με τις απαντήσεις 17 εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε 2 ομάδες εστίασης που διοργάνωσε η ActionAid Ελλάς. Συγκεκριμένα, χαρακτήρισαν τη λεκτική βία μεταξύ εφήβων ως εκτός ελέγχου, καθώς όπως είπαν, τα παιδιά δεν φιλτράρουν καθόλου αυτά που λένε, βρίζουν και μιλάνε άσχημα ακόμα και μπροστά στους δασκάλους, δείχνοντας πως δεν κατανοούν ότι οι προσβολές αποτελούν λεκτική βία.

Χαμηλότερες βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ

Το ένα στα δύο πανεπιστημιακά τμήματα επεδίωξε να αυξήσει τους εισακτέους του ή, αλλιώς, να περιορίσει τις απώλειές του λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ). Αυτό αποδεικνύεται, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει η «Κ», από τον συντελεστή βαρύτητας που επέλεξαν τα τμήματα για τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, ώστε να κατεβάσουν την ΕΒΕ.

Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής ΠA.ΜΑΚ: Άκυρα πτυχία εξειδίκευσης και αποικλεισμός εκπαιδευτικούς

Έσπρωξαν εκατοντάδες πτυχιούχους να πληρώσουν πολλά χρήματα και να παρακολουθήσουν Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΠΑ.ΜΑΚ) για να προσληφθούν στα ειδικά σχολεία και μετά άλλαξαν το νόμο και τους απέκλεισαν! Μη αναγνώριση σεμιναρίων - Αποκλεισμός από τους Επικουρικούς πίνακες - Μη λήψη Μοριοδότησης - Η περίπτωση του ΠΑ.ΜΑΚ

Μεγάλο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί σε πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς με σεμινάρια Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ) τα οποία τα επέλεξαν για να λάβουν την αναγκαία μοριοδότηση για διορισμούς και προσλήψεις καθώς και για να ενταχθούν στους επικουρικούς πίνακες αλλά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νεότερου θεσμικού πλαισίου.

Δώρο σε δεκάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς: Δάσκαλος συγκέντρωσε 6.500 παλιά σχολικά αντικείμενα και τους τα έδωσε

Εάν στη σημερινή εποχή διηγηθείς σε ένα μαθητή ή ακόμη και σε ένα νέο εκπαιδευτικό ότι τα παλιότερα χρόνια τα παιδιά χρησιμοποιούσαν λαγοπόδαρα αντί για ….γόμα και πλάκες αντί για τετράδια, ότι μετέφεραν ξύλα στο σχολείο για τη σόμπα, ότι υπήρχαν καζάνια στα σχολεία για τα συσσίτια, ζώα βαλσαμωμένα για να μαθαίνουν την ανατομία τους. Οτι υπήρχαν παιδιά, που περπατούσαν ξυπόλυτα για να φτάσουν στα σχολεία.

Κωνσταντίνος Πετράκης: Σε πλήρη ετοιμότητα πριν την αναχώρηση για Πεκίνο

Ο Βεροιώτης αθλητής του “Εν Σώματι Υγιεί” Κωνσταντίνος Πετράκης στο άθλημα του Snowboard (Παρα-Χιονοσανίδα) έχει εντείνει τον ρυθμό των προπονήσεων καθότι οι μέρες κυλούν αντίστροφα για την αναχώρησή του στο Πεκίνο και τους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Κύπρος: Το Υπουργείο Παιδείας αρνείται να διορίσει διερµηνέα νοηµατικής γλώσσας για κωφό παιδί

Ακόμα μια απίστευτη ιστορία εκτυλίσσεται τους τελευταίους μήνες στο ευνομούμενο κράτος της Κυπριακής ∆ημοκρατίας.

Κωφή μητέρα με δύο επίσης κωφά παιδιά (ηλικίας 12 και 10 ετών) παλεύει για να διοριστούν δύο διερμηνείς νοηματικής γλώσσας (ΝΓ) για τα παιδιά της για να μπορέσουν να φοιτήσουν σε δημόσιο σχολείο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε ενώπιόν μας, έχει οριστεί τελικά μόνο για φέτος διερμηνέας μονάχα για το ένα παιδί, ενώ για το άλλο δεν έχει πάρει καμία απάντηση.

Κορονοϊός - CDC: Η μάσκα θα πρέπει να εξακολουθήσει να χρησιμοποιείται στα σχολεία φέτος

Οι μάσκες στα σχολεία των ΗΠΑ θα πρέπει να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούνται το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, καθώς δεν έχουν εμβολιαστεί κατά της covid-19 όλοι οι μαθητές, ανακοίνωσαν το Σάββατο τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC).