Μέχρι πρόσφατα, οι έρευνες σχετικά με την κοινωνική πολυμορφία και τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών αφορούσαν το άμεσο περιβάλλον των παιδιών, τους γονείς και τους φροντιστές. Μία νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο, μελέτησε εάν τα μωρά που εκτίθονται σε ποικίλλες γλώσσες μέσω των γειτόνων τους είναι πιο πρόθυμα στο να διδαχθούν από άτομα διαφορετικά από αυτά. Τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής συνέδεσαν την έκθεση των παιδιών σε διαφορετικούς πολιτισμούς στον ευρύτερο κοινωνικό τους περίγυρο (γειτονιά, μαγαζιά, μέσα μαζικής μεταφοράς, πάρκο) με την ανατροφή τους ως πιο ανοιχτόμυαλα σε θέματα κοινωνικής μόρφωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου