Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, ... συγκεντρωμένα;


Όταν ένας μαθητής προσέχει στο μάθημα κοιτάζει τον εκπαιδευτικό, δεν κουνιέται, δεν χτυπάει το μολύβι του στο θρανίο, δεν μουρμουρίζει, δεν ζωγραφίζει, δεν παίζει με αντικείμενα… Κάθεται ακίνητος και ήσυχος!

Αυτή είναι η άποψη που έχουν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί, αλλά δυστυχώς ΔΕΝ είναι σωστή.

Πολλά παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες κουνιούνται στην καρέκλα τους, μασάνε το μολύβι τους, μουτζουρώνουν το βιβλίο τους, κουνούν τα πόδια τους, παίζουν με κάτι στα χέρια τους, μουρμουρίζουν όχι γιατί δεν προσέχουν, αλλά αντιθέτως, γιατί ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ να μείνουν ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ στο μάθημα.

Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί ο εκπαιδευτικός πριν κρίνει κάθε συμπεριφορά να την εξετάζει προσεκτικά! Μερικές φορές λειτουργεί με τελείως διαφορετικό τρόπο από αυτό που φανταζόμαστε!

Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός (Παν. Θεσσαλίας)
Νηπιαγωγός (Α.Π.Θ.)
MEd - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου