Ένα στα δέκα παιδιά που εισέρχονται στο σχολείο έχει κάποια προβλήματα όρασης. Είναι ευτύχημα όμως πως οι περισσότερες απ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν συναντούν σημαντικά κοινωνικά και εκπαιδευτικά προβλήματα αφού τα γυαλιά αποκαθιστούν τη μειονεξία.
Ένα στα χίλια παιδιά όμως έχει σοβαρά προβλήματα όρασης που δεν μπορούν ν' αναπληρωθούν. Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε τα χαρακτηριστικά των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών αυτών των παιδιών και ταυτόχρονα θα προσπαθήσουμε να παραθέσουμε το απαραίτητο εκπαιδευτικό πλαίσιο καθώς και την κοινωνική οργάνωση που μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά αυτά.
Τσιναρέλης Γεώργιος, Ειδικός Παιδαγωγός
Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ
Πηγή: specialeducation
Ένα στα χίλια παιδιά όμως έχει σοβαρά προβλήματα όρασης που δεν μπορούν ν' αναπληρωθούν. Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε τα χαρακτηριστικά των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών αυτών των παιδιών και ταυτόχρονα θα προσπαθήσουμε να παραθέσουμε το απαραίτητο εκπαιδευτικό πλαίσιο καθώς και την κοινωνική οργάνωση που μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά αυτά.
Τσιναρέλης Γεώργιος, Ειδικός Παιδαγωγός
Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ
Πηγή: specialeducation
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου