Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ψηφιακό φροντιστήριο

Νομίζω πως κάθε καλή βαθμολογία, κάθε εισαγωγή μαθητή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι καλός λόγος για χαμόγελα. Κάθε χρονιά παρακολουθώ με δέος τα παιδιά που τα καταφέρνουν χωρίς βοήθεια. Σκέφτομαι ότι το ήθελαν περισσότερο από πολύ. Τους θαυμάζω και είμαι άβολα, καθώς εγώ δεν κατάφερα τον στόχο μου παρότι είχα πολύ κόσμο από πάνω μου.

Στην Ελλάδα της κρίσης δεν είναι λίγοι οι μαθητές εκείνοι που δεν μπορούν να έχουν επιπλέον βοήθεια από φροντιστήρια ή ιδιαίτερα μαθήματα. Το Υπουργείο Παιδείας ωστόσο, έχοντας προχωρήσει στην εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων στη Β’ Γυμνασίου και στον εξοπλισμό πληροφορικής στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία, βάζει στόχο να εξοπλίσει με διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας όλες τις αίθουσες των Γυμνασίων και των Λυκείων, καθώς και των αιθουσών της Ε’ και ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων. Το δικό μας 45λεπτο της πλήξης φαίνεται να εγκαταλείπει τις σχολικές αίθουσες. Πρόκειται για έναν διαδραστικό πίνακα, για Βιντεοπροβολέα και laptop σε συνδυασμό με τοπικό δίκτυο στις αίθουσες διδασκαλίας, μέσω του οποίου θα διασφαλίζεται η αποτελεσματική σύνδεση των Η/Υ στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο. Κάθε σχολείο θα εξοπλίζεται με ένα έως τρία κινητά εργαστήρια πληροφορικής.

Αμέσως μόλις διάβασα την είδηση, την τοποθέτησα στα «μακάρι» μου. Είναι σημαντικό για τα παιδιά να μπορούν από νωρίς να προσαρμόζονται στις ανάγκες της εποχής και η πληροφορική πρέπει να είναι μέρος της Παιδείας τους. Ειδικότερα δε για τους μαθητές των τελευταίων τάξεων του Λυκείου, το ψηφιακό φροντιστήριο –η δυνατότητα δηλαδή να λύνουν ασκήσεις και να κατανοούν την ύλη τους, ό,τι ώρα θέλουν, όπου θέλουν- δεν αποκλείεται να μας δώσει κι άλλες διακρίσεις, περισσότερα χαμόγελα. Δεν είναι όλα ένα στον τόπο μας λοιπόν. Γίνονται και όμορφα πράγματα!
 
Πηγή: protagon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου