Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με αναπηρία ή μαθησιακές δυσκολίες

Εγκύκλιος Φ.251/25335/Α5/15-2-2016 (ΑΔΑ:6ΡΚΗ4653ΠΣ-ΜΜΨ) του Υπουργείου Παιδείας

Με τις διατάξεις του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Σύμφωνα με τις αριθ. Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄), Φ.151/2996/Β6/13-1-2010 (ΦΕΚ 55 Β΄), αριθ. 11586/Γ6/28-1-11(ΦΕΚ 262 Β΄) και Φ.151/17557/Α5/2-2-2016 (ΦΕΚ 290 Β΄) Υπουργικές Αποφάσεις, καθορίζεται ο τρόπος εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Σε εφαρμογή αυτών, με την παρούσα εγκύκλιο, σας ενημερώνουμε για τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, καθώς και τη διαδικασία χορήγησης των γνωματεύσεων που αφορούν:
α) στους υποψηφίους (μαθητές τελευταίας τάξης και αποφοίτους), οι οποίοι θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση για να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων για εισαγωγή στις σχολές ή τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με το παλαιό ή το νέο σύστημα εισαγωγής.
β) στους υποψηφίους (μαθητές τελευταίας τάξης και αποφοίτους), οι οποίοι θα υποβάλουν αίτηση-δήλωση για να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. για εισαγωγή σε σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με το παλαιό ή το νέο σύστημα εισαγωγής.


αναδημοσίευση: Τόνας Ζαχαρίας | ΔΔΕ Φλώρινας

Πηγή: iPaideia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου