Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Το λεξιλόγιο του Αυτισμού

Πηγή
Μπαίνετε στον κόσμο του Αυτισμού και συναντάτε πολλούς όρους που δεν έχετε ιδέα τι μπορεί να σημαίνουν;

Αναρωτιέστε τι είναι το οπτικό πρόγραμμα, η ηχολαλία, η Διαταραχή Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, η συννοσηρότητα, η γενίκευση, η Θεωρία του Νου, η μετάβαση;

Απολαύστε την προσπάθεια της Lisa Smith, μητέρας 7 παιδιών, ένα εκ των οποίων στο φάσμα του Αυτισμού, η οποία με τη βοήθεια των υπέροχων σκίτσων της μας δίνει το λεξιλόγιο του Αυτισμού. 

Από το ιστολόγιό της:

Όταν ο μικρός μου γιος, Tate, διαγνώστηκε με Αυτισμό δεν ήξερα σχεδόν τίποτα για αυτόν. Άρχισα να διαβάω και να ψάχνω εναγωνίως. Συχνά έπρεπε να σταματώ και να ψάχνω τους ορισμούς πολλών λέξεων που έβλεπα για πρώτη φορά. Κάποιες από αυτές τις λέξεις έχουν γίνει πια μέρος του καθημερινού μου λεξιλογίου. Εδώ και καιρό είχα μια λίστα τέτοιων λέξεων στον υπολογιστή μου για να κάνω μια ανάρτηση με στόχο να βοηθήσω αυτούς που μπαίνουν τώρα στον κόσμο που ζω ήδη εγώ. Καθώς δούλευα την ανάρτηση, μου ήρθε μια ιδέα. Θα μπορούσα να συνοδεύσω τις λέξεις με εικόνες. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία... 

Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός - Νηπιαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου