Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Εργαστήριο: Μηδενική ανοχή στη σεξουαλική παρενόχληση

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014, στις 16:00 στον Πύργο της Παιδαγωγικής, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Η πρόληψη του εκφοβισμού και της βίας, για ένα σύγχρονο, ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο»

Συντονισμός: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. 
Υπεύθυνες εργαστηρίου: Δήμητρα Κογκίδου, Καθηγήτρια στο ΠΤΔΕ του ΑΠΘ, Νανά Μιμιλίδου, Σχολική Σύμβουλος Κοινωνιολόγων, Βάσω Αγκαθίδου, κοινωνιολόγος, διοικητική υπάλληλος στην Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ

Συνοπτική Περιγραφή: Η σεξουαλική παρενόχληση είναι μια μορφή έμφυλης βίας που συμβαίνει συχνά και στο σχολείο. Στο εργαστήριο θα αναλυθούν συγκεκριμένα παραδείγματα ετεροσεξιστικής παρενόχλησης που έχουν καταγραφεί με ποιοτικές μεθόδους στο χώρο της εκπαίδευσης και θα συζητηθεί η σύνδεσή του φαινομένου με τους όρους συγκρότησης της ανδρικής ταυτότητας. Επίσης, θα γίνει προσπάθεια να αναδειχθεί ο κρίσιμος ρόλος του φύλου και ειδικότερα το ζήτημα των ανδρικών ταυτοτήτων στο σχεδιασμό παρεμβατικών προγραμμάτων ενάντια στον εκφοβισμό και γενικά στην μάχη για την καταπολέμηση της βίας. Τέλος, θα τονισθεί ότι η αντισεξιστική εκπαίδευση - οργανικό τμήμα του οράματος για ένα δημοκρατικό και ανθρώπινο σχολείο – συμβάλει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που δεν θα είναι ανεκτικό στη σεξουαλική παρενόχληση. 

Περισσότερες πληροφορίες: 
1. Για μια πληρέστερη κατανόηση και ενημέρωση γενικά για το φαινόμενο της σεξουαλικής παρενόχλησης βλ. Εγχειρίδιο Συμβουλευτικής για τη Σεξουαλική Παρενόχληση στο Χώρο Εργασίας (προς εργαζόμενες, εργοδότες και κοινωνικούς φορείς) στην σελίδα της Γραμματείας Ισότηταςhttp://www.isotita.gr/index.php/info/1255 
2. Η Κοσμητεία της Παιδαγωγικής Σχολής στο ΑΠΘ οργάνωσε εκδηλώσεις για το θέμα. Βλ. οπτικοποιημένο υλικό απο την καμπάνια και μια εκπομπή σχετική: ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΘ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (TV100-060312) http://www.youtube.com/watch?v=19JQqxrNSqA και ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ (TV100 -080312) http://www.youtube.com/watch?v=5E35FJonGv4

Πηγή: Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου