Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

TC*Teacher: Τεχνο-συνδεδεμένος Εκπαιδευτικός

Περίληψη του σχεδίου: TC*Teacher: Τεχνο-συνδεδεμένος Εκπαιδευτικός
Το επίπεδο των επενδύσεων στην συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών καταδεικνύει τη σημασία του τομέα αυτού στο πλαίσιο των εθνικών και διεθνών εκπαιδευτικών πολιτικών. Υπάρχουν πολλά μαθήματα για εκπαιδευτικούς ή για εκπαιδευτές εκπαιδευτικών οι οποίοι ασχολούνται με νέους μαθητές, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη μαθημάτων και μεθοδολογικό υλικό, που να προτείνει σπουδές σε εκπαιδευτικούς που εργάζονται με ενήλικες. Οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτές πρέπει να είναι ικανοί να συμβάλλουν στο επιτυχές λανσάρισμα της εκπαίδευσης ενηλίκων ως δια βίου εκπαιδευόμενοι.


Για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλη δυσκολία μάθουν για την τεχνολογία και τον τρόπο ένταξής της στο πεδίο της διδασκαλίας, αλλά όλο και περισσότεροι από αυτούς καταφεύγουν στην on-line αναζήτηση εκπαιδευτικών στρατηγικών. Γίνεται ολοένα και περισσότερο σημαντική η σύνδεση και η επικοινωνία, καθώς και η ανταλλαγή εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών με εκπαιδευτικούς από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος σε εφαρμογή των εθνικών και διεθνών προτεραιοτήτων θα πρέπει να συνεχιστούν οι αναλύσεις αναγκών στις χώρες εταίρους για την αξιολόγηση του αριθμού των εκπαιδευτικών και το επίπεδο των γνώσεών τους, καθώς και τις δεξιότητες στις διαδικασίες διδασκαλίας που χρειάζεται να εκσυγχρονίσουν καθώς και έρευνα, προκειμένου να επιλεγούν το πλέον χρήσιμο και κατάλληλο εργαλείο ΤΠΕ για τη βελτίωση της διαθεσιμότητας και της ποιότητας των ευρωπαϊκών κύκλων μαθημάτων για εκπαιδευτές ενηλίκων.

Το σχέδιο επιδιώκει να δημιουργήσει μια διεθνή μεθοδολογία κατάρτισης εκπαιδευτικών η οποία θα βασίζεται στις βέλτιστες Ευρωπαϊκές πρακτικές και τα επιτεύγματα και να δημιουργήσει μαθήματα κατάρτισης πρόσωπο με πρόσωπο και σαν διαδικασία του σχεδίου επίσης εξ αποστάσεως μάθηση και θα είναι το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη που δεν αφορά μόνο στην τεχνολογική γνώση αλλά και στην παιδαγωγική ικανότητα του εκπαιδευτικού στα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά τους αντικείμενα; να δημιουργήσει on-line πολυγλωσσικούς πόρους για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους; να σχεδιάσει μια αλυσιδωτή προσέγγιση για την εφαρμογή της μεθοδολογίας ώστε να εξασφαλιστεί ότι τα οφέλη θα φθάσουν στον ευρύτερο δυνατό αριθμό εκπαιδευτικών ενηλίκων και εκπαιδευτών εκπαιδευτικών μέσω μελλοντικών μαθημάτων. Δημιουργία ενός δικτύου από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των αποτελεσμάτων του σχεδίου. Επέκταση του δικτύου για την προσέγγιση όσο το δυνατόν περισσοτέρων χωρών της ΕΕ.

Αλυσιδωτή μεθοδολογία, με εκπαιδευτικούς που εκπαιδεύονται αρχικά, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να εκπαιδεύσουν άλλους, που βασίζεται σε μια φιλοσοφία που βλέπει την υιοθέτηση και αξιοποίηση των προϊόντων που έχουν αναπτυχθεί ως ένα σημαντικό κομμάτι του έργου του σχεδίου. Στη συνέχεια και αφού η αρχική ανάπτυξη της μεθοδολογίας έχει λάβει χώρα, θα αναπτυχθεί ένα σχέδιο αξιοποίησης κατάλληλο με την προσέγγιση που έγινε.

Αυτό θα συμπεριλαμβάνει, πέρα και από τα συμβατικά διάδοσης, δράσεις που προωθούν την απορρόφηση της μεθοδολογίας από τρίτους. Θα περιλαμβάνει δράσεις για την προώθηση των αποτελεσμάτων του σχεδίου σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς αρχικά στην περιφέρεια κάθε εταίρου και στη συνέχεια παραπέρα. Οι συνεργάτες θα λάβουν μέτρα ώστε να διασφαλίσουν ότι το σχέδιο αξιοποίησης πάει πέρα από μια δημοσιότητα στα σεμινάρια και τα εργαστήρια που προάγουν την αντίληψη σε τοπικό επίπεδο, στοχεύοντας πάντα στην αλυσιδωτή μεθοδολογία. Θα διερευνηθεί η δυνατότητα αξιοποίησης της μεθοδολογίας ως συμβουλευτικής υπηρεσίας σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.

Επισκεφτείτε τον ιστότοπο και αξιοποιήστε το οπτικό εκπαιδευτικό υλικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου