Multirama: Ρομπότ με... οικολογικές ανησυχίες
Η εταιρία Multirama συμμετέχει σε δημόσιο διεθνή διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την προμήθεια 300 ειδικών τηλεχειριζόμενων ρομπότ με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών των δημοτικών σχολείων σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και ανακύκλωσης. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3,6 εκ. € άνευ ΦΠΑ.
Το Ρομπότ που προσφέρει η εταιρεία MultiramaAEBE είναι τηλεχειριζόμενο, ονομάζεται ΜΑΞ,από τα αρχικά των λέξεων Μειώνω,Ανακυκλώνω, Ξαναχρησιμοποιώ και έχει ανθρώπινα χαρακτηριστικά και σύμβολα πάνω του που παραπέμπουν σε ανακύκλωση. Το Ρομπότ χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και τα τελευταία 15 έτη έχει επισκεφθεί περισσότερους από 1,5 εκατ. μαθητές και συνεχίζει να τους ελκύει με τον τρόπο που παρουσιάζει το Μ.Α.Ξ.. Το ρομπότ είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά και συνοδεύεται από ένα εκπαιδευτή o οποίος ρυθμίζει την φωνή του ρομπότ και τις κινήσεις του εξ’ αποστάσεως έτσι ώστε να μπορεί να αντιδρά στο νεανικό ακροατήριο. Χρησιμοποιώντας το Ρομπότ στα Δημοτικά σχολεία βοηθάει στο να: α) εμπνεύσει χιλιάδες παιδιά και γονείς να ανακυκλώνουν περισσότερο και να ζουν πιο βιώσιμα, β) προωθεί την ανακύκλωση σε τοπικό επίπεδο, και γ) αναπτύσσει πιο στενές σχέσεις με την τοπική κοινωνία. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ρομπότ : α) είναι σχεδιασμένο να βοηθάει τα παιδιά και το προσωπικό να ποσοτικοποιήσουν τις επιπτώσεις που προέρχονται από την μείωση των αποβλήτων τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο, β) προσφέρει διασκέδαση στα παιδιά, τα βοηθά να εμπνέονται και να προσγειώνονται στην πραγματική ζωή μαθαίνοντας, και γ) είναι επικεντρωμένο σε δράσεις που αφορούν στην μείωση των αποβλήτων και την αύξηση της ανακύκλωσης.
Η εταιρία Multirama συμμετέχει σε δημόσιο διεθνή διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την προμήθεια 300 ειδικών τηλεχειριζόμενων ρομπότ με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών των δημοτικών σχολείων σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας και ανακύκλωσης. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3,6 εκ. € άνευ ΦΠΑ.
Το Ρομπότ που προσφέρει η εταιρεία MultiramaAEBE είναι τηλεχειριζόμενο, ονομάζεται ΜΑΞ,από τα αρχικά των λέξεων Μειώνω,Ανακυκλώνω, Ξαναχρησιμοποιώ και έχει ανθρώπινα χαρακτηριστικά και σύμβολα πάνω του που παραπέμπουν σε ανακύκλωση. Το Ρομπότ χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και τα τελευταία 15 έτη έχει επισκεφθεί περισσότερους από 1,5 εκατ. μαθητές και συνεχίζει να τους ελκύει με τον τρόπο που παρουσιάζει το Μ.Α.Ξ.. Το ρομπότ είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά και συνοδεύεται από ένα εκπαιδευτή o οποίος ρυθμίζει την φωνή του ρομπότ και τις κινήσεις του εξ’ αποστάσεως έτσι ώστε να μπορεί να αντιδρά στο νεανικό ακροατήριο. Χρησιμοποιώντας το Ρομπότ στα Δημοτικά σχολεία βοηθάει στο να: α) εμπνεύσει χιλιάδες παιδιά και γονείς να ανακυκλώνουν περισσότερο και να ζουν πιο βιώσιμα, β) προωθεί την ανακύκλωση σε τοπικό επίπεδο, και γ) αναπτύσσει πιο στενές σχέσεις με την τοπική κοινωνία. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ρομπότ : α) είναι σχεδιασμένο να βοηθάει τα παιδιά και το προσωπικό να ποσοτικοποιήσουν τις επιπτώσεις που προέρχονται από την μείωση των αποβλήτων τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο, β) προσφέρει διασκέδαση στα παιδιά, τα βοηθά να εμπνέονται και να προσγειώνονται στην πραγματική ζωή μαθαίνοντας, και γ) είναι επικεντρωμένο σε δράσεις που αφορούν στην μείωση των αποβλήτων και την αύξηση της ανακύκλωσης.
Η συμμετοχή της Multirama στο συγκεκριμένο διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας αποτελεί συνέχεια στην ολοκλήρωση του έργου που ανέλαβε πέρυσι «Προμήθεια & Εγκατάσταση Εποπτικών Μέσων, H/Y και Οργάνων Διδασκαλίας σε Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα», και δείχνει την επένδυση που πραγματοποιεί η εταιρία σε νέες μεθόδους διδασκαλίας που εξελίσσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στα σχολεία.
Η πρόταση της Multirama αποτελεί μια πρωτοποριακή παιδαγωγική μέθοδο εκπαίδευσης και διδασκαλίας που αναβαθμίζει και εξελίσσει τον τρόπο μάθησης στο Δημοτικό Σχολείο. Η συγκεκριμένη καινοτόμος δράση είναι από τη φύση της πρωτόγνωρη εμπειρία, παιγνιώδης και ενδιαφέρουσα για τους μαθητές, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για μια θετική στάση απέναντι στα θέματα που θα διαπραγματευθούν στο πλαίσιό της. Το ξεχωριστό στοιχείο που προσφέρει η χρήση του ρομπότ στο χώρο του σχολείου είναι η έντονη διαφοροποίηση σε σχέση με ότι άλλο έχουν βιώσει μέχρι τώρα οι μαθητές, με αποτέλεσμα να προσελκύει το ενδιαφέρον και να δημιουργεί εντονότατα ερεθίσματα. Για να εδραιωθούν οι συμπεριφορές που θα ακολουθούν οι μαθητές, υπάρχει μια συγκροτημένη εκπαιδευτική διαδικασία που συνοδεύει τη χρήση του ρομπότ και υποστηρίζεται από εκπαιδευτικό υλικό / λογισμικό.
Πηγή : Ημερησία on line , 14/12/2009
Πηγή : Ημερησία on line , 14/12/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου