Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης για κωφά και βαρήκοα άτομα στο αεροδρόμιο της Αθήνας σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος - HFD.
Παρουσιάστηκε η νέα υπηρεσία μέσω πλατφόρμας που διευκολύνει την επικοινωνία κωφών και βαρήκοων ατόμων με τους εκπροσώπους του τμήματος εξυπηρέτησης του αεροδρομίου.
Με τη χρήση βιντεοδιάσκεψης, οι επιβάτες μπορούν:
- Να προγραμματίσουν ραντεβού από το σπίτι τους για επικοινωνία με διερμηνέα και εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης του αεροδρομίου.
- Να επικοινωνήσουν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο με υπάλληλο του τμήματος εξυπηρέτησης του αεροδρομίου με τη διαδικτυακή συμμετοχή διερμηνέα από συγκεκριμένα σημεία εντός του αεροδρομίου.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00, στο γραφείο συντονισμού παροχής συνδρομής για άτομα με αναπηρία ή/ και μειωμένη, και στα κεντρικά γραφεία πληροφοριών Αναχωρήσεων & Αφίξεων.
Ο στόχος είναι, η υπηρεσία να επεκταθεί σε περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης, για να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ταξιδιωτική εμπειρία!
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας: "Στο αεροδρόμιο της Αθήνας, η εξυπηρέτηση όλων των επιβατών και επισκεπτών είναι προτεραιότητά μας και πιστεύουμε πως όλοι αξίζουν ίση πρόσβαση και υποστήριξη, ανεξαρτήτως αναγκών. Με τη νέα υπηρεσία, κάνουμε ένα ακόμα βήμα για ένα πιο προσβάσιμο και φιλόξενο αεροδρόμιο για όλους!"
Μάθετε περισσότερα για τη λειτουργία της εφαρμογής από το ενημερωτικό βίντεο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου