Χωρίζουμε μια σελίδα από ένα μπλοκ ζωγραφικής στη μέση. Ανάλογα με τον χαρακτήρα και το επίπεδο του παιδιού ορίζουμε είτε ότι ο καθένας μας θα ζωγραφίζει μόνο στο ένα μισό, στο μέρος του (πχ εμείς δεξιά – παιδί αριστερά) είτε ότι θα ζωγραφίζουμε εναλλάξ και στα δύο μέρη (πχ αρχικά ζωγραφίζουμε τον ουρανό στο δεξί μέρος και το παιδί ζωγραφίζει τον ουρανό στο αριστερό και στη συνέχεια ζωγραφίζουμε τον ήλιο στο αριστερό μισό και το παιδί ζωγραφίζει τον ήλιο στο δεξί).
Η δεύτερη τακτική είναι ιδιαίτερα βοηθητική για τα παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη ζωγραφική και για τα παιδιά με χαμηλή αυτοπεποίθηση που απογοητεύονται εύκολα όταν το τελικό προϊόν – η ζωγραφιά- δεν είναι καλό.
Αρχίζουμε να ζωγραφίζουμε ένα ένα τα αντικείμενα (πχ ουρανό, ήλιο, σύννεφα, χορτάρι, σπιτάκι, δέντρο) και ζητάμε από το παιδί να κάνει κάθε φορά ό,τι σχεδιάσαμε και να το βάψει.
Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός (Παν. Θεσσαλίας)
Νηπιαγωγός (Α.Π.Θ.)
MEd - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου