Αναρτήθηκε το 35ο τεύχος - Νοέμβριος 2022 - του διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού "i-Teacher". Διατίθεται ελεύθερα για μεταφόρτωση στη διεύθυνση: http://i-teacher.net
Ενδεικτικό περιεχόμενο τεύχους:
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Συμπεριληπτική Εκπαίδευση και Εξατομικευμένη Υποστήριξη
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι: Διδακτική αξιοποίηση και σύνδεση με DigComp2.0 σε επείγουσα εξΑΕ
Διαθεματική προσέγγιση μαθηματικής λογικής και διδακτικής μαθηματικών
Συνοπτικό εκπαιδευτικό σενάριο: Απόλυτη τιμή με Geogebra
Συνοπτικό εκπαιδευτικό σενάριο: Μετατοπίσεις της συνάρτησης f(χ)=αχ2 με Geogebra
Εννοιολογική διασύνδεση Επιστημονικών Προτύπων Νέας γενιάς και Δεξιοτήτων 21ου αιώνα στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Διερευνώντας τη σχέση μεταξύ των Εποπτών και των Διευθυντών στα Αθλητικά Σχολεία της Κύπρου: Μία μελέτη περίπτωσης
O Van Gogh «ζωντανεύει».
Υποπρογράμματα με το Scratch και το micro:bit. Διδακτικό σενάριο για τις Τ.Π.Ε. στην Ε Δημοτικού
Λόγοι αποτελεσματικότητας μνημονικών στρατηγικών για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Μελέτη περίπτωσης μαθητή με σύνδρομο Down
Η ανάγκη για επανασχεδιασμό της παρεχόμενης επαγγελματικής κατάρτισης των ΙΕΚ
Το σχολικό κλίμα ως παράγοντας σχολικής αποτελεσματικότητας
Το "i-Teacher" είναι το διαδικτυακό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.
Στόχοι του περιοδικού: Η δημοσιοποίηση, η συζήτηση, η έρευνα, η ανάπτυξη θεμάτων που σχετίζονται με την εφαρμογή, τη διάδοση και την ανάδειξη των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός εκπαιδευτικός διάλογος.
Πηγή: i-Teacher
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου