Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Ερηνάκης: «Όνειρο μου η Ελλάδα να βρεθεί στο βάθρο»

Η συνέντευξη του Γιάννη Ερηνάκη εν όψει του παγκοσμίου πρωταθλήματος Κωφών

Η Κρήτη και συγκεκριμένα το Ηράκλειο ετοιμάζεται το 2023 να φιλοξενήσει το 6ο παγκόσμιο πρωτάθλημα Κωφών. «Οικοδεσπότης» σε αυτή τη διοργάνωση, πέρα από τους ιθύνοντες που για ακόμα φορά θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου όλα να κυλήσουν ομαλά, θα είναι και ο Γιάννης Ερηνάκης.

Ο Kρητικός θα υποδεχτεί την «οικογένεια» του στο νησί και ως Χανιώτης… προύχοντας θα προσπαθήσει για μια θέση στο βάθρο.

Αυτό δήλωσε στο sports-factory.gr όσον αφορά το Ελληνικό σύνολο και τα όνειρα του, ενώ συνάμα αναφέρθηκε και σε όλες τι ομάδες των Χανίων που έχει φορέσει τη φανέλα τους. Εκτός αυτών, απάντησε και στο ερώτημα πως είναι να αγωνίζεται σε μια ομάδα ακουόντων, αλλά και για ποιον λόγο οι μέρες στη δεύτερη καραντίνα κυλούν πιο όμορφα.

Υπάρχει διαφορά από την πρώτη στη δεύτερη καραντίνα;

«Τον περασμένο Μάρτιο που ξεκίνησε η 1η καραντίνα ήμουν σπίτι δουλειά, δουλειά σπίτι. Από ψυχολογικής απόψεως ήταν λίγο δύσκολα. Έπειτα που χαλάρωσαν λίγο τα πράγματα όλα κύλησαν πιο ομαλά. Τον Αύγουστο ξεκίνησα και προπονήσεις στο μπάσκετ, ύστερα από πρόταση που μου έγινε από την ομάδα “Chania BC”. Τον Οκτώβρη προλάβαμε και παίξαμε δύο αγώνες αλλά μετά όπως ξέρετε πάλι έκλεισαν όλα και πάλι γυρίσαμε στα ίδια. Αλλά τώρα η μεγάλη διαφορά είναι ότι τον Οκτώβριο η γυναίκα μου γέννησε το γιο μας και το σπίτι έχει γεμίσει χαρά και οι μέρες κυλούν πιο όμορφα! Όσο για το ποτέ θα επιστρέψουμε πάλι στα γήπεδα δεν το γνωρίζω ακόμα, κάτι έχω ακούσει για Ιανουάριο ή Φεβρουάριο, μακάρι να ξεκινήσουμε σύντομα. Βέβαια πρώτα εύχομαι να έχουμε όλοι την υγεία μας και μετά όλα τα αλλά. Να γυρίσουμε στο παρκέ με χαμόγελα!!».

Είσαι γυμναστής στο επαγγέλματα, έχοντας αυτές τις γνώσεις ποσό εύκολο η δύσκολο είναι να επιστρέψεις, ακόμα και σ’ ένα τοπικό πρωτάθλημα;

«Ναι είμαι γυμναστής! Δεν τίθεται κάποιο θέμα δυσκολίας ή μη. Οι γνώσεις και η αγάπη για το μπάσκετ παραμένουν οι ίδιες αναλλοίωτες. Είτε τοπικό πρωτάθλημα είτε πρωτάθλημα εθνικής κατηγορίας για εμένα έχουν την ίδια σπουδαιότητα».

Άρα θα είναι δύσκολα για έναν αθλητή να μπει ξανά στο γήπεδο και να μην έχει τραυματισμούς, μετά από τόσο μεγάλο διάστημα αποχής;

«Σίγουρα χρειάζεται ο κάθε αθλητής πριν μπει στο γήπεδο να γυμναστεί και να προπονηθεί καλά. Θα είναι λίγο δύσκολο, αλλά με σωστή προπονητική καθοδήγηση δεν θα υπάρχει πρόβλημα, πάντα με προσοχή».

Ποιοι είναι οι λόγοι που φέτος επέλεξες να παίξεις στα Χανιά ΒC, που είναι μια νεοσύστατη ομάδα όσον αφορά το αντρικό.

«Το καλοκαίρι εγώ έφυγα από την ομάδα ΑΟΚ Χανιά. Μέχρι τον Αύγουστο δεν είχα κάποια πρόταση να παίξω σε κάποια ομάδα στο τοπικό, όποτε και αποφάσισα να κατέβω στο εργασιακό. Έπειτα μου έγινε πρόταση από την Ελευθερία Ακριβού την προπονήτρια της ομάδες Chania BC και έπειτα από συζήτηση δέχτηκα να παίξω στην ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας».

Η ομάδα σου τι στόχους έχει, σε περίπτωση που επιστρέψετε στις αγωνιστικές υποχρεώσεις;

«Φέτος οι ομάδες είναι όλες πολύ δυνατές και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Ο στόχος της ομάδες μας, ως νεοσύστατη είναι να έχουμε μια αξιοπρεπή εμφάνιση, να παίξουμε όμορφα, να το ευχαριστηθούμε και γιατί όχι να προσπαθήσουμε και για την κορυφή».

Έχεις αγωνιστεί αν όχι σε όλες σχεδόν σε όλες τις ομάδες των Χανίων, τι κρατάς και τι θέλεις να ξεχάσεις από κάθε μια από αυτές;

«Πολύ σωστά, έχω αγωνιστεί σχεδόν με όλες τις χανιώτικες φανέλες. Σε όλες τις ομάδες όπως και σε όλους τους τομείς της ζωής μας υπάρχουν οι δύσκολες στιγμές αλλά και οι καλές. Από τις δυσκολίες μαθαίνουμε και από τις καλές στιγμές παίρνουνε δύναμη, με αυτά τα δύο εφόδια προχωράμε».

Το γεγονός ότι υπάρχουν τόσα πολλά σωματεία στα Χανιά το θεωρείς θετικό ή αρνητικό για το άθλημα;

«Παλαιότερα υπήρχε μόνο η ομάδα Κύδων, τώρα στα Χανιά υπάρχουν τέσσερις ομάδες αντρών. Για εμένα είναι πολύ καλό που είμαστε πολλές ομάδες. Ένας παίκτης έχει πολλές επιλογές, καθώς επίσης υπάρχει και η δυνατότητα φιλικών αγώνων μεταξύ των ομάδων αυτών. Επίσης είναι πολύ καλό που υπάρχουν πολλές ομάδες καθ’ ότι με αυτό τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία σε περισσότερα παιδιά να συμμετέχουν σε ομάδες, αλλά και αγώνας».

Ο ΑΟΚΧ τι ακριβώς είχε και κατάφερε να φτάσει Β’ Εθνική;

«Ο ΑΟΚ Χανιά με πολύ σκληρή και πειθαρχημένη δουλειά κατάφερε, βήμα-βήμα να ανεβεί και τους συγχαίρω για αυτή τους την επιτυχία».

Αγωνίζεσαι στην Εθνική κωφών, ποσό εύκολο η δύσκολο είναι να παίζεις συνάμα σε μια ομάδα ακουόντων;

«Στην ομάδα Εθνική Κωφών οι προπονήσεις για εμένα είναι πιο βατές, λόγω της επικοινωνίας παικτών προπονητών στη νοηματική γλώσσα. Στην ομάδα ακουόντων η επικοινωνία δεν είναι τόσο εύκολη. Παρ όλα αυτά τα καταφέρνω, λόγω του ότι και οι προπονητές μου αλλά και οι συμπαίκτες μου δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον και με βοηθούν πολύ στην ένταξη μου στην ομάδα».

Ποια ήταν τα συναισθήματα σας, στα παιχνίδια που παίζατε χωρίς κόσμο στα γήπεδα;

«Είχα συνηθίσει να παίζω αγώνες με κόσμο στα γήπεδα, φέτος που δεν είχε κόσμο ένιωθα λίγο περίεργα αλλά τι να κάνουμε, το σεβόμαστε και προχωράμε».

Ο Πανελλήνιος σύνδεσμος Παικτών θέλει να αρχίσετε ξανά τις προπονήσει, συμφωνείς εσύ σε τέτοιο;

«Συμφωνώ αλλά με προσοχή και να ακολουθούνται τα μέτρα προστασίας κατά του κορονοϊού».

Όσον αφορά την Εθνική κωφών, το 2023 έρχεται μια διοργάνωση στο νησί σου, την Κρήτη και συγκεκριμένα το Ηράκλειο, ποσό σημαντικό θεωρεία ότι είναι για την ομάδα αλλά και για σένα τον ίδιο να πραγματοποιηθεί.

Ένα παγκόσμιο στον τόπο σου;

«Είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα μας που θα διοργανωθούν αγώνες στην χώρα μας. Προσωπικά είμαι πολύ υπερήφανος και χαίρομαι παρά πολύ που θα αγωνιστώ στην χώρα μου και ειδικά στην πατρίδα μου την Κρήτη».

Αν σου λέγαμε να πεις δυο λόγια για την συγκεκριμένη Εθνική ποια θα ήταν αυτά;

«Νιώθω ότι είναι οικογένεια μου. Είμαι στην ομάδα από το 2004 μέχρι και σήμερα, ουσιαστικά ‘’μεγάλωσα’’ στην εθνική».

Ποιοι είναι οι στόχοι σας αυτό τ παγκόσμιο;

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω στόχους για τον παγκόσμιο, γιατί μεσολαβεί φέτος το Μάιο είναι το ευρωπαϊκό στην Ιταλία. Στόχος μας είναι να πάρουμε μια θέση από την 6η και πάνω, για να προκριθούμε για την Ολυμπιάδα το Δεκέμβριο του 2021 στην Βραζιλία».

Όσον αφορά την Εθνική, πόσο εφικτό είναι να ακολουθήσετε αυτό τ δύσκολο πρόγραμμα, με όλες αυτές τις υποχρεώσεις. Υπάρχει υποστήριξη;

«Ναι το πρόγραμμα είναι πολύ απαιτητικό αλλά έτσι πρέπει να είναι. Είναι δύσκολο αλλά υπάρχει πολύ υποστήριξη και μεταξύ των παικτών αλλά και από εξωτερικούς παράγοντες».

Υπάρχει κάποιο μπασκετικό όνειρο που ακόμα δε έχεις πραγματοποιήσει;

«Το όνειρο μου είναι να σηκώνουμε τη σημαία της Ελλάδας μας όσο το δυνατόν πιο ψηλά, στο βάθρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου