Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Albert-André Nast: Ο τυφλός γιατρός κρατά αγκαλιά και ακροάζεται το τριών μηνών βρέφος....

Τον Μάρτη του 1953, το περιοδικό Life έκανε ένα αφιέρωμα στον γιατρό – φαινόμενο, Albert-André Nast. Ο Γάλλος επιστήμονας ζούσε στο χωριό Chelles, λίγο έξω από το Παρίσι και ήταν η πιο αγαπητή και αξιοσέβαστη προσωπικότητα. Η διαφορά με τους υπόλοιπους συναδέλφους του ήταν ότι ο Nast ήταν τυφλός.

Η φωτογραφία του γιατρού Albert-André Nast μέσα από το αφιέρωμα του περιοδικού Life. Αγκαλιά με το τριών μηνών βρέφος, που ακροάζεται με κλειστά μάτια η λεζάντα είχε τίτλο: ¨Η ιατρική όπως θα έπρεπε να είναι»
 Δεν χρησιμοποίησε ποτέ του στηθοσκόπιο, παρά μόνο ακουμπούσε το αφτί του και ακροαζόταν το κάθε ασθενή πέφτοντας πάντα μέσα στις διαγνώσεις του. 

 Ξεγέννησε 4 χιλιάδες γυναίκες 

 Το 1931, ενώ εξασκούσε το επάγγελμα του γιατρού για δέκα χρόνια στο χωριό Chelles, ένα ατύχημα του στέρησε το φως. Αμέσως αποτραβήχτηκε και κλείστηκε στον εαυτό του. Όταν όμως ένας παλιός ασθενής του χρειάστηκε θεραπεία απευθύνθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη στον μοναδικό γιατρό που ήξερε και εμπιστευόταν. Ήταν η στιγμή που ο Nast κατάλαβε ότι μπορούσε να κάνει διαγνώσεις χωρίς να βλέπει και δίχως τη βοήθεια του στηθοσκόπιου. Βρήκε ξανά κίνητρο και θέληση για ζωή. Με τη βοήθεια της γυναίκας του Manon και των νοσοκόμων του, ο γιατρός είχε 22 χρόνια εξαιρετικής επιστημονικής πορείας. Οι κάτοικοι του χωριού δεν έπαψαν ποτέ να τον εμπιστεύονται. Αν και ήταν παθολόγος, η μεγαλύτερη αγάπη του ήταν η μικρή κλινική μητρότητας «Le Nativité», που είχε ιδρύσει μαζί με τη γυναίκα του. 

Τα μάτια του ήταν οι συνεργάτες του που τον καθοδηγούσαν σε κάθε περιστατικό. Μαζί είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν μια μέθοδο αξιόπιστη για τους τοκετούς. 

Ήταν τόσο επιτυχημένη, που οι εγκυμονούσες ξεχνούσαν ή δεν ελάμβαναν ποτέ υπόψιν τους ότι ο γιατρός δεν έβλεπε. 
Ο Albert-André Nast βοήθησε στον ερχομό 4 χιλιάδων βρεφών. Τον αποκαλούσαν ο «μεγαλόκαρδος γιατρός». 
Πριν από λίγα χρόνια μια επενδυτική εταιρία θέλοντας να κερδίσει την «τυφλή» εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών της, δημιούργησε ένα διαφημιστικό με τίλο «Trust is Earned» που είχε σαν θέμα τη ζωή του γιατρού Nast. ... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου