Αν και είναι δημοφιλής μεταξύ των σχεδιαστών, ο επαγγελματικός 3D εκτυπωτής, μέχρι στιγμής, δεν κατάφερε να τραβήξει πολύ την προσοχή. Ωστόσο, φαίνεται να κατέχει μια ξεχωριστή τεχνολογική και ακαδημαϊκή θέση.
Παρόλα αυτά, ένα πρότζεκτ ελπίζει να τα αλλάξει όλα αυτά εισάγοντας την 3D εκτύπωση σε μια εντελώς νέα και ως επί το πλείστον ανεκμετάλλευτη αγορά σχετικά με την τεχνολογία: τα παιδιά. Ο εκτυπωτής Rever 3D φέρεται ως ένας προσιτός και εύκολος στη χρήση 3D εκτυπωτής για παιδιά που επιθυμούν να φτιάξουν τα δικά τους παιχνίδια και να αξιοποιήσουν τη φαντασία τους.
Αισθητικά, ο μικρός 3D εκτυπωτής ξεκινά εστιάζοντας στο σωστό μέρος μιας και μοιάζει με ένα διαστημικό κράνος αντί για μια περίπλοκη, υψηλής τεχνολογίας συσκευή ή ένα υπεραπλουστευμένο παιχνίδι. Επιπλέον, το ημιδιαφανές κάλυμμα στο πρόσωπο, έχει και ένα συγκεκριμένο σκοπό – την ασφάλεια.
Όταν η συσκευή εκτυπώνει ένα αντικείμενο, η see-through πόρτα παραμένει κλειστή, εμποδίζοντας ένα περίεργο παιδί να βάλει το χέρι του μέσα. Και όταν ολοκληρωθεί η εκτύπωση και η πόρτα ανοίγει, το nozzle του 3D εκτυπωτή είναι κλειδωμένο σε μια περιοχή μακριά από τα δάχτυλα του παιδιού.
Η συσκευή, η οποία βγαίνει σε λευκό, μπλε, κόκκινο και κίτρινο, φαίνεται να εκτυπώνει εύκολα αντικείμενα, όπως κάθε άλλος 3D εκτυπωτής. Στο βίντεο επίδειξης τυπώνονται τα πάντα, από Lego που μπορεί να εκτυπωθούν και να τοποθετηθούν μαζί για να δημιουργήσουν ένα άλλο παιχνίδι, μέχρι και βραχιόλια και άλλα μπιχλιμπίδια.
Στο βίντεο, το αγόρι φαίνεται να χρησιμοποιεί τη συσκευή για να δημιουργήσει αντικείμενα για να γίνει σούπερ ήρωας και αργότερα φαίνεται να παίζει με ένα αεροπλάνο που έχει 3D εκτυπωθεί. Τα δύο κορίτσια φαίνεται να χρησιμοποιούν τη συσκευή για να φτιάξουν κοσμήματα και ψηλοτάκουνα παπούτσια. Παρά το γεγονός ότι η διαφήμιση εμφανίζεται με καλές προθέσεις, είναι περίεργο τα νεαρά κορίτσια να έχουν τέτοια στερεότυπα το 2015, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την προώθηση ενός προϊόντος τεχνολογίας.
Θέτοντας το μάρκετινκ κατά μέρος, η συσκευή φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο Kickstarter, έχοντας ήδη συγκεντρώσει σχεδόν $30.000 από τα $120.000 του στόχου της με σχεδόν ένα μήνα να απομένει στην καμπάνια. Η συσκευή, η οποία θα πωλείται για $399 στη λιανική, είναι προς το παρόν διαθέσιμη για το χαμηλό ποσό των $229.
Πηγή: secnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου