Το πλήρες λανσάρισμα της εφαρμογής που προτρέπει τα παιδιά να ολοκληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε η εταιρεία Funifi.
Η εφαρμογή πραγματοποίησε το soft launch της στα τέλη του 2014 και αναφέρει ότι ήδη οι γονείς που τη χρησιμοποιούν έχουν προσθέσει 30.000 δουλειές σε αυτήν. Μέσω του Funifi Do, τα παιδιά βλέπουν τις καθημερινές τους υποχρεώσεις (από το να καθαρίσουν το δωμάτιό τους μέχρι να διαβάσουν τα μαθήματα της επόμενης ημέρας) και λαμβάνουν ανταμοιβέςαπό τους γονείς τους για κάθε μία που ολοκληρώνουν, κάτι που προσθέτει περισσότερο κίνητρο και διασκέδαση σε καθημερινές, πολλές φορές βαρετές διαδικασίες.
Το Funifi Do προσφέρεται για κινητά και tablet, ενώ δίνει τη δυνατότητα τόσο σε γονείς όσο και σε παιδιά να βλέπουν τις υποχρεώσεις στις οποίες έχουν συμφωνήσει να ολοκληρώσουν και να θέσουν από κοινού στόχους. Η εταιρεία συνεργάστηκε με παιδοψυχολόγους και εκπαιδευτικούςπροκειμένου να διαμορφώσει το προϊόν της και αναφέρει ότι μέσω της εφαρμογής τα παιδιά μαθαίνουν να γίνονται περισσότερο ανεξάρτητα, καθώς θέτουν στόχους και τους πετυχαίνουν, ενώ αλλάζει τους τρόπους συμπεριφοράς μέσα στην οικογένεια επιβραβεύοντας την καλή συμπεριφορά.
Η πραγματική πρόκληση, αναφέρουν οι συνιδρυτές της εταιρείας, Γιώργος Βου και Άντριου Μιχαήλ, είναι η εφαρμογή να καταφέρει να μετατρέψει αυτή τη μέθοδο ανάπτυξης ενός παιδιού σε μία αληθινή συνήθεια.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είχε λάβει χρηματοδότηση 300.000 λιρών(450.000 δολάρια) από ιδιώτες επενδυτές για την υποστήριξη της λειτουργίας της.
Ένας από αυτούς, ο Claus Meldgaard Rasmussen αναφέρει ότι η Funifi είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα εταιρεία, καθώς όχι μόνο αποτελείται από μία ταλαντούχα ομάδα, αλλά επίσης δημιουργεί ένα προϊόν που απευθύνεται σε κάθε οικογένεια.
Η εταιρεία επιπλέον συνεργάζεται με την πλατφόρμα Cleanipedia της Unilever, η οποία παρέχει πληροφορίες και συμβουλές καθαρισμού, προκειμένου να προσεγγίσει το κοινό που στοχεύει.
Η Andra Airoldi της Unilever αναφέρει ότι η συνεργασία αυτή πραγματοποιήθηκε μέσω του Unilever Foundry, το οποίο λαμβάνει αιτήσεις από πολλές startups κάθε χρόνο από όλο τον κόσμο. Με την Funifi η Unilever μοιράζεται πολλές κοινές αξίες και αρχές, αναφέρει, καθώς η startup που έχει την έδρα της στην Κύπρο αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο μία οικογένεια κατανέμει τις υποχρεώσεις της.
Πηγή: emea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου