Mε το 23% των γεννήσεων στη Βενεζουέλα να προέρχεται από μαθήτριες κάτω των 18 ετών, πολλές εταιρείες προσπαθούν να σοκάρουν δημιουργώντας ισχυρές διαφημίσεις.
Οταν ένα κατάστημα ρούχων στο Καράκας στη Βενεζουέλα, τοποθέτησε πριν από λίγες ημέρες κούκλες βιτρίνας που απεικονίζουν μαθήτριες σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, φορώντας την ποδιά του σχολείου τους, όλοι σοκαρίστηκαν.
Οσο κι αν μοιάζει με μια πρακτική της αμφιλεγόμενης εταιρείας εσωρούχων American Apparel, που δεν σταματά να σοκάρει μέσα από προκλητικές διαφημίσεις, δεν είναι.
Πίσω από αυτές τις έγκυες μαθήτριες υπάρχει ιερός σκοπός: Να αφυπνιστεί η παγκόσμια κοινότητα για τα μεγάλα ποσοστά εγκυμοσύνης εφήβων στη Βενεζουέλα, που σύμφωνα με το Reuters, είναι από τα χειρότερα στη Νότια Αμερική. Τα στοιχεία αναφέρουν ότι το 23% όλων των γεννήσεων στη χώρα προέρχεται από κορίτσια κάτω των 18!
Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούνται παρόμοιες τακτικές
Το 2012, η καμπάνια της εταιρείας United Way κατά της εφηβικής εγκυμοσύνης τοποθέτησε έγκυες κούκλες βιτρίνας ντυμένες με τουαλέτες χορού. Στο πλαίσιο της ίδιας καμπάνιας, η εταιρεία γέμισε τα vending machines του σχολείου με πάνες, γάλα σε σκόνη καιμωρουδιακά προϊόντα, θυμίζοντας στους μαθητές τη σκληρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι γονείς.
Δεν είναι ενοχλητικό μόνο για τα κορίτσια
Παράλληλα, διάφορες εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν δημιουργήσει καμπάνιες για να ευαισθητοποιήσουν την κοινωνία για την εφηβική εγκυμοσύνη. Και δεν αφορούν μόνο τα κορίτσια, αφού η ευθύνες και οι δυσκολίες αφορούν και τους δύο γονείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου