Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Μελέτη: Special Education Teacher Persistence

Σύμφωνα με έρευνες, το 50% των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής εγκαταλείπουν τον εκπαιδευτικό κλάδο τα 5 πρώτα χρόνια της απασχόλησής τους (Alliance for Excellent Education, 2004). Βασιζόμενη σε αυτά τα δεδομένα, η Sally A.Thorp ερεύνησε τους λόγους που οδηγούν τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να παραμείνουν στις εργασίες τους για περισσότερο από πέντε χρόνια. Διαβάστε και μεταφορτώστε την έρευνά της, Special Education Teacher Persistence.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου