Μία νέα προσπάθεια για τη διάχυση της επιστημονικής γνώσης σε θέματα διδακτικής. Πρόκειται για το περιοδικό «Εκπαιδευτικός Κύκλος», ένα τετραμηνιαίο, επιστημονικό, εκπαιδευτικό περιοδικό ανοικτής πρόσβασης για τους ενδιαφερομένους, το οποίο απευθύνεται σε επιστήμονες, ερευνητές και εκπαιδευτικούς και έχει στόχο να αναδείξει την επιστημονική γνώση και την έρευνα στον ευρύτερο κύκλο των αντικειμένων που συνθέτουν το πεδίο της τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης.
Η θεματολογία του περιοδικού είναι: η Γενική, Τεχνολογική, Ειδική Εκπαίδευση, Θέματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας, η χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία, η Διοίκηση της Εκπαίδευσης, η Διά Βίου Μάθηση και η Εκπαίδευση Ενηλίκων, καθώς επίσης η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η Διαδικτυακή Μάθηση.
Τόσο η συντακτική όσο και η επιστημονική επιτροπή νομίζω ότι αποτελούν εγγύηση για την επιτυχημένη πορεία της προσπάθειας. Μην ξεχνάμε πως στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες ιδέες οι οποίες συχνά-πυκνά δεν βρίσκουν μέσω έκφρασης. Οπότε κάθε τέτοια προσπάθεια, κάθε διέξοδος που δίνεται για την κοινοποίηση και την περαιτέρω δημοσιοποίηση εργασιών με ευρύτερο ενδιαφέρον, δεν μπορεί παρά να έχει την αμέριστη συμπαράσταση και ευχή μας.
Το πρώτο τεύχος ήδη έχει εκδοθεί, ενώ (για να μην ξεχνάμε πως έχουμε ενδιαφέρον ειδικότερα για τη Βιολογία) σε αυτό υπάρχει και μία ενδιαφέρουσα εργασία με τίτλο: «Πρωτογενής Παραγωγικότητα: Σχεδιασμός και Δόμηση Διδασκαλίας για τελειόφοιτους μαθητές Λυκείου«. Βέβαια η ενότητα της Παραγωγικότητας είναι πια εκτός ύλης, αλλά νομίζω έχει ενδιαφέρον να δούμε τη γενικότερη προσέγγιση της διδασκαλίας σε ένα μάθημα Γενικής Παιδείας, μίας έννοιας που όπως θυμόμασταν ήταν αρκετά δύσκολη για τους μαθητές μας.
Πηγή: Η Βιολογία στο Σχολείο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου