Σύμφωνα με έρευνα των Kathleen C. Burns του University of Wisconsin και Stacy L. Friedman του University of Massachusetts η καταγραφή των συναισθημάτων πριν τη διεξαγωγή μίας μαθηματικής δοκιμασίας έχει ευεγερτικά αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, ζητήθηκε από τις γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα να καταγράψουν για πέντε λεπτά τα συναισθήματά τους και στη συνέχεια να ασχοληθούν με μαθηματικά προβλήματα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ομάδα αυτή είχε κατά 15% περισσότερες σωστές λύσεις από τις γυναίκες που δεν έκαναν αυτή τη διεργασία. Η έρευνα αυτή ενισχύει περισσότερο την άποψη ότι η έκφραση των συναισθημάτων έχει ένα ευρύ φάσμα θετικών επιδράσεων. Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο εάν έχει τα ίδια αποτελέσματα με την καταγραφή η απλή συζήτηση για τα συναισθήματα.
Πιο συγκεκριμένα, ζητήθηκε από τις γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα να καταγράψουν για πέντε λεπτά τα συναισθήματά τους και στη συνέχεια να ασχοληθούν με μαθηματικά προβλήματα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ομάδα αυτή είχε κατά 15% περισσότερες σωστές λύσεις από τις γυναίκες που δεν έκαναν αυτή τη διεργασία. Η έρευνα αυτή ενισχύει περισσότερο την άποψη ότι η έκφραση των συναισθημάτων έχει ένα ευρύ φάσμα θετικών επιδράσεων. Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο εάν έχει τα ίδια αποτελέσματα με την καταγραφή η απλή συζήτηση για τα συναισθήματα.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την έρευνα, διαβάστε το άρθρο The benefits of emotional expression for math performance των Kathleen C. Burns και Stacy L. Friedman στο περιοδικό Cognition & Emotion, Volume 26, Issue 2, 2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου