Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Οι ακαδημαϊκοί στόχοι επηρεάζουν τον τρόπο ομιλίας


Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα της Suzanne Evans Wagner, βοηθού καθηγήτριας γλωσσολογίας στο Michigan State University, η οποία απέδειξε για πρώτη φορά ότι η γλώσσα επηρεάζεται τόσο από κοινοτικε΄ς πιέσεις, όσο και από την ηλικία, με ιδιαίτερη σημασία να έχουν οι φιλοδοξίες των εφήβων για το τι θα κάνουν μετά το λύκειο.  Διαβάστε την έρευνα εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου