Από το ιστολόγιο Σχολείο χωρίς μαθητές είναι παράθυρο χωρίς θέα…
Υπάρχουν μαθήματα δύσκολα…όχι για τους μαθητές…αλλά για τους καθηγητές. Πότε ένα μαθημα χαρακτηρίζεται δύσκολο από ένα καθηγητή; Όταν οι μαθητές το αντιμετωπίζουν αρνητικά, παθητικά, αδιάφορα. Το κριτήριο ποιο είναι; Συνήθως αν θα το χρησιμοποιήσουν στις εξετάσεις – δηλαδή όπως λέμε αν είναι μάθημα που εξετάζεται στηνΓ’ Λυκείου. Αν είναι… τότε κάποιοι από τους μαθητές το παρακολουθούν (της αντίστοιχης κατεύθυνσης) και έτσι συμπαρασύρουν και κάποιους άλλους και μπορούμε να κάνουμε μάθημα, έχοντας κοινό αλλά και την απαραίτητη ανάδραση. Αυτά όλα αναφέρονται στη παραδοσιακή διδασκαλία. Ένα από αυτά τα μαθήματα είναι η οργανική γενικής χημείας της Β’ Λυκείου.
Και πως αντιμετωπίζουμε μια τέτοια κατάσταση; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι όχι όλοι καλοί ή με την ίδια δυναμικη. Εμείς επιλέξαμε, ένα κομάτι της ύλης που αφορά, οικολογικά θέματα, (καταλύτες, ατμοσφαιρική ρυπανση, τρύπα όζοντος, φαινόμενο θερμοκηπίου) να το κάνουμε σαν διαγωνισμό…όπερ και εγένετο…
Υπάρχουν μαθήματα δύσκολα…όχι για τους μαθητές…αλλά για τους καθηγητές. Πότε ένα μαθημα χαρακτηρίζεται δύσκολο από ένα καθηγητή; Όταν οι μαθητές το αντιμετωπίζουν αρνητικά, παθητικά, αδιάφορα. Το κριτήριο ποιο είναι; Συνήθως αν θα το χρησιμοποιήσουν στις εξετάσεις – δηλαδή όπως λέμε αν είναι μάθημα που εξετάζεται στηνΓ’ Λυκείου. Αν είναι… τότε κάποιοι από τους μαθητές το παρακολουθούν (της αντίστοιχης κατεύθυνσης) και έτσι συμπαρασύρουν και κάποιους άλλους και μπορούμε να κάνουμε μάθημα, έχοντας κοινό αλλά και την απαραίτητη ανάδραση. Αυτά όλα αναφέρονται στη παραδοσιακή διδασκαλία. Ένα από αυτά τα μαθήματα είναι η οργανική γενικής χημείας της Β’ Λυκείου.
Και πως αντιμετωπίζουμε μια τέτοια κατάσταση; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι όχι όλοι καλοί ή με την ίδια δυναμικη. Εμείς επιλέξαμε, ένα κομάτι της ύλης που αφορά, οικολογικά θέματα, (καταλύτες, ατμοσφαιρική ρυπανση, τρύπα όζοντος, φαινόμενο θερμοκηπίου) να το κάνουμε σαν διαγωνισμό…όπερ και εγένετο…
Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου