Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν τα ευρήματα της έρευνας με επικεφαλής την Esther Rozendaal του Amsterdam School of Communications Research στην Ολλανδία. Η μελέτη αυτή που συμμετείχαν 209 παιδιά έδειξε επίσης ότι τα παιδιά αντιλαμβάνονταν ευκολότερα από τους ενήλικες την τεχνική των διαφημιστών να παρουσιάζουν ένα διάσημο άτομο ότι χρησιμοποιεί/ καταναλώνει το προϊόν/ υπηρεσία. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, τα δεκάχρονα τείνουν να αναπτύσσουν την ικανότητα να κατανοούν την οπτική γωνία των άλλων, καθώς και (αφηρημένα) την αιτιολόγηση της άποψης αυτής.
Η έρευνα "Children's understanding of advertisers' persuasive tactics" δημοσιεύτηκε στο International Journal of Advertising.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου