Στην ηλικία των δέκα ετών τα παιδιά είναι σε θέση να αντιληφθούν τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές, για να τραβήξουν την προσοχή τους και να τους δημιουργήσουν την επιθυμία να αγοράσουν το διαφημιζόμενο προϊόν ή υπηρεσία.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν τα ευρήματα της έρευνας με επικεφαλής την Esther Rozendaal του Amsterdam School of Communications Research στην Ολλανδία. Η μελέτη αυτή που συμμετείχαν 209 παιδιά έδειξε επίσης ότι τα παιδιά αντιλαμβάνονταν ευκολότερα από τους ενήλικες την τεχνική των διαφημιστών να παρουσιάζουν ένα διάσημο άτομο ότι χρησιμοποιεί/ καταναλώνει το προϊόν/ υπηρεσία. Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, τα δεκάχρονα τείνουν να αναπτύσσουν την ικανότητα να κατανοούν την οπτική γωνία των άλλων, καθώς και (αφηρημένα) την αιτιολόγηση της άποψης αυτής.
Η έρευνα "Children's understanding of advertisers' persuasive tactics" δημοσιεύτηκε στο International Journal of Advertising.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου