Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Κοινοβουλευτική παρέμβαση για τα παιδιά με αυτισμό (σύνδρομο Asperger)

Το ζήτημα διευκόλυνσης της συμμετοχής παιδιών με αυτισμό στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αναδεικνύει ο βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος, με ερώτησή του προς τους υπουργούς Παιδείας και Υγείας.

«Παντού σε όλον τον κόσμο, σε όλα τα σύγχρονα Κράτη, η συμμετοχή των παιδιών με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας/σύνδρομο Asperger στις εξετάσεις όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, καθώς και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, διευκολύνεται με ειδικούς κανονισμούς και ιδιαίτερες διατάξεις. Το σύνδρομο εντάσσεται στην κατηγορία των αναπτυξιακών διαταραχών, ως αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας που είναι νευροβιολογικής αιτιολογίας», αναφέρει στο κείμενο της ερώτησής του ο κ. Νικολόπουλος.

Ο βουλευτής ερωτά τους υπουργούς γιατί δεν έχουν ενταχθεί τα παιδιά με σύνδρομο Asperger στην κατηγορία των εισαγόμενων χωρίς εξετάσεις στα Α.Ε.Ι και γιατί δεν συγκροτείται επιτροπή εμπειρογνωμόνων στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να μπορούν να αξιολογούνται τα παιδιά με άλλο εξεταστικό σύστημα. Επίσης ερωτά αν προτίθενται να φέρουν ρύθμιση για τον τρόπο αξιολόγησης των σχολικών επιδόσεων παιδιών που πάσχουν από αναπτυξιακές διαταραχές όπως ο αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας που είναι νευροβιολογικής αιτιολογίας, τονίζοντας ότι τα παιδιά με σύνδρομο Asperger έχουν νοημοσύνη πάνω από το μέσο όρο και δεν παρουσιάζουν καθυστέρηση, ούτε στο λόγο ούτε στη γνωστική τους ανάπτυξη.

Πηγή: Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου